Якщо інший розклад захисту курсових робіт не встановлений деканатом економічного факультету університету, захист проводиться строго протягом 8-го і 9-го тижнів семестру у позааудиторний час. Студенти повинні бути проінформовані про дати і час захисту курсових не пізніше чим за три робочі дні, вважаючи за робочі ті дні, в які студент даної групи зобов'язаний бути присутнім в університеті. У разі, якщо студент не з’явився, на захист курсової роботи, у відомості в графі оцінок проставляється «не з'явився» («не з'явилася»). Повторний захист призначається тільки з дозволу деканату економічного факультету і у встановлений ним термін.
Не пізніше чим за три робочі дні до призначеного терміну захисту студенти отримують перелік зауважень викладача за змістом курсової роботи. Завдання студента в процесі захисту полягає в тому, щоб дати короткі і переконливі відповіді або заперечення на отримані зауваження. У разі згоди із зауваженням студент повинен вказати, як дане зауваження впливає на кінцеві висновки роботи і як конкретно слід його врахувати. Студентові рекомендується представити конкретні результати (літературні джерела, розрахунки і висновки), що показують, яким чином враховано зауваження, з яким він погоджується. Якщо в процесі захисту студент переглядає деякі висновки курсової роботи і надає переконливі підтвердження новим висновкам, невірність попередніх не враховується.
Для відповіді на зауваження викладача студентові виділяється до 5 хв. часу. Якщо об'єм і зміст зауважень вимагають більшого часу для захисту курсової роботи, питання про регламент повинне бути узгоджене з викладачем до початку захисту.
Студент може бути звільнений від захисту курсової роботи при одночасному виконанні наступних умов:
-викладач, ґрунтуючись на інформації, отриманій в процесі консультування курсової роботи, упевнений в самостійності її виконання і розумінні студентом суті виконаних процедур;
- текст курсової роботи не містить положень і формулювань, які необхідно уточнити у студента для правильної оцінки курсової роботи;
- студентові раніше не була виставлена незадовільна оцінка за курсову роботу з рекламного менеджменту;
- студент згоден з оцінкою його роботи викладачем.