Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОДАТОК А

 

МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ УКРАЇНІ

ДЕРЖАВНІЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНІЙ ЗАКЛАД

УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ХІМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “

 

 

Кафедра: маркетингу

Дисципліна: Рекламний менеджмент

Спеціальність: 8.050108 Маркетинг

Курс: 5 Група: 5-МР Семестр: Тетраместр:

 

ЗАВДАННЯ

на курсову роботу студента

Карнауха Сергія Олександровича

 

Тема роботи:

Показники ефективності впливу рекламного звернення на споживачів.

 

ДОДАТОК Б

Календарний план

 

№ п/п Назва етапів курсової роботи Номер тижня виконання етапів роботи Примітки
Вибір теми
Підбір літератури 2-3
Аналітичний огляд літературних джерел  
Пошук вихідних даних для розробки рекламного продукту  
Аналіз діяльності підприємства  
Рекомендації по вдосконаленню рекламної політики(діяльності) підприємства.  
Розрахунки та аналіз результатів  
Підготовка висновків  
Оформлення курсової роботи  
Перевірка та редагування рукопису  
Реєстрація курсової роботи на кафедрі (здача на перевірку керівнику)  
Захист курсової роботи 8-9  

 

Відав керівник роботи

______________________________________ ____________

(посада, прізвище, ініціали) (підпис)

 

_______________________________

(дата видачі)

 

Отримав студент

_______________________________________ ____________

(прізвище, ініціали) (підпис)

 

На перевірку курсову роботу прийняв керівник

______________________ ____________

(дата) (підпис

Додаток В

МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

“УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ХІМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ“

 

 

Економічний факультет

Кафедра маркетингу

 

КурсовА РОБОТА

 

на тему_____________________________________________________

(тема роботи)

 

з дисципліни «Рекламний менеджмент»

 

Поснювальна записка

 

Виконав студент гр. ___________ (група) _____________________ (прізвище, ініціали) _____________________ (підпис) Прийняв керівник роботи ___________________ (посада, прізвище, ініціали) _____________________ (підпис)  

 

Курсову роботу студент захистив з оцінкою

_____________

(дата)

 

Дніпропетровськ 2010


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток 1




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процедура захисту | Для лабораторних занять по дисципліні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.