Прочитайте .
[s] [z] [iz]
a neck – necks a hill – hills a bus – buses a fish - fishes
a cup – cups a farm – farms a dress –dresses a dish - dishes
a clock – clocks a duster – dusters a box –boxes a brush - brushes
Утворіть множину поданих іменників.
fox – bus – bush – match –
box – lunch – kiss – latch –
lash – dress – sandwich - watch -
Урок 19
Can you read? Yes, I can
Can you write? No, I can`t.
Читайте також: - Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
- ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
- ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
- ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст, підготуйте усне повідомлення на його матеріалах про деякі особливості функціонування прикметників у науковому стилі мови.
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Зверніть увагу на його будову. Скажіть, які риси ОДС властиві даному тексту?
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Підготуйте на основі даного тексту усне повідомлення.
- ЗАВДАННЯ 9. Прочитайте текст, поданий нижче. Скажіть, чим конспект відрізняється від тез. Запишіть свою думку одним реченням.
- Прочитайте
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|