Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прочитайте .

y [i], v [v]

lorry wet mirror hall boy

twenty very actor fall coy

forty cave sailor wall soy

ninety dive dinner ball box

puppy visit teacher small Rex

Teddy vote butter tall tax

blue now dine these five

wide them bathe rose room

game tank third paint plate

me storm plus house far

note chin wish lead week

they cap cock think pupil

Прочитайте діалог і вивчіть його напам’ять.

Kate: Fred, give me that ball, please.

Fred: Here it is.

Kate: Thank you very much.

Fred: Not at all. And you give me those cars, please.

Kate: Here they are.

Прочитайте правило.

Кожному з нас щось належить. Щоб сказати про це англійською, нам потрібні закінчення `s, s`

Якщо у речі один власник – ми додаємо до слова закінчення `s

Наприклад: лялька дівчинки - girl`s doll

конструктор хлопчика – boy`s constructor

Якщо у речі або речей багато власників – ми додаємо до слова s`

Наприклад:

іграшки учнів – pupils` toys

Але якщо власником (власниками) є дитина (діти), чоловік (чоловіки), жінка (жінки, до цих слів ми додаємо закінчення `s тому що ці слова в множині змінюють форму, але до них не додається s

Наприклад:

робот дитини – child`s robot

робот дітей – children`s robot


Читайте також:

  1. Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
  2. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
  3. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
  4. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  5. ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
  6. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
  7. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
  8. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст, підготуйте усне повідомлення на його матеріалах про деякі особливості функціонування прикметників у науковому стилі мови.
  9. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Зверніть увагу на його будову. Скажіть, які риси ОДС властиві даному тексту?
  10. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Підготуйте на основі даного тексту усне повідомлення.
  11. ЗАВДАННЯ 9. Прочитайте текст, поданий нижче. Скажіть, чим конспект відрізняється від тез. Запишіть свою думку одним реченням.
  12. Прочитайте




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сорока летить лісом і про всіх розповідає, але робить це занадто швидко й плутає дієслова have, has. Виправте помилки. | У бюро знахідок прийшли люди й навіть тварини, щоб забрати загублені речі. Об’єднайте власників з речами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.