Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прочитайте .

snowflakes buds

white snowflakes buds and shoots

white and blue snowflakes green buds and shoots

nice white and blue snowflakes small green buds and shoots

 

berries vegetables

berries and fruits vegetables and nuts

bright berries and fruits bright vegetables and nuts

tasty bright berries and fruits bright vegetables and tasty nuts

Прочитайте про що розмовляють діти і скажіть, чому вони люблять ту чи іншу пору року.

A year has four seasons. They are winter, spring, summer and autumn. All seasons are very good. Winter brings snowflakes. Spring brings buds and shoots. Summer brings berries and fruits. Autumn brings vegetables and nuts.

Because – тому що

Children like winter because it …

4. ЗАПАМЯТАЙТЕ!

Утворення стверджувальної, питальної та заперечної форми дієслова

Like

I I

We like to play. Do we like to play?

You you

They they

 

I

We do not like to play.

You

They

 

He likes Doeshe like to He does not like

She to play. she play? She to play.

 

Короткі форми.

 

I I

we we

Yes, you do. No, you do not.

they they

 

 


he he

Yes, she does. No, she does not.

Скорочені форми.

do not = don`t[dəunt]

does not = doesn`t[dʌznt]

5. Місяці зібралися погрітись біля багаття і побачили, що, коли вони гуляли в лісі, кожний втратив кілька букв. Напевно, за голки ялинки зачепилися. Місяці не можуть прибігти назад у календар без букв, адже їх тоді ніхто не зрозуміє і відлік часу втратиться! Допоможіть місяцям, напишіть відсутні букви.

Ja_ua_y - січень Fe_ru_ry - лютий M_rc_ - березень _p_il - квітень _ay - травень J__e - червень

J_l_ - липень Au__st - серпень Se_tem_er - вересень _cto_er - жовтень Nov_m_er - листопад D_cember - грудень

Урок 75

Is the weather fine or bad ?

The weather is fine. The weather is bad.


Читайте також:

  1. Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
  2. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
  3. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
  4. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  5. ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
  6. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
  7. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
  8. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст, підготуйте усне повідомлення на його матеріалах про деякі особливості функціонування прикметників у науковому стилі мови.
  9. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Зверніть увагу на його будову. Скажіть, які риси ОДС властиві даному тексту?
  10. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Підготуйте на основі даного тексту усне повідомлення.
  11. ЗАВДАННЯ 9. Прочитайте текст, поданий нижче. Скажіть, чим конспект відрізняється від тез. Запишіть свою думку одним реченням.
  12. Прочитайте




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Запам’ятайте слова. | Запам’ятайте слова.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.