Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Скажіть які це тварини.

Наприклад:

A crocodile is angry. I don`t like it.

A hare is not cunning. I like it.

Прочитайте слова і речення.

[ʃ]

She, shoes, chinchilla, fish, sheep. She has red shoes on. A sheep is a

domestic animal.

[tʃ]

Children, cheeks. It is frosty and children`s cheeks are rosy

4. Запам’ятайте!

У словосполученнях at home, at school, home, to school артикль не вживається!

5. Прочитайте, як найшвидше цю драбинку.

foxes

red foxes

cunning red foxes I don`t like cunning red foxes.

 

 

Прочитайте вірш, звертаючи увагу на вживання( або відсутність ) артиклів.


My Doggy Pet.

I have a dog.

He is my pet.

He has his house

Under my bed.

I sleep – he sleeps,

I play – he plays,

I go to school – at home he stays.

He waits for me…, but on my bed!

He is on guard, my little friend.


а pet - улюбленець stays - залишається

waits - чекає on guard – на варті


Читайте також:

  1. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Зверніть увагу на його будову. Скажіть, які риси ОДС властиві даному тексту?
  2. ЗАВДАННЯ 9. Прочитайте текст, поданий нижче. Скажіть, чим конспект відрізняється від тез. Запишіть свою думку одним реченням.
  3. Отруйні тварини.
  4. Прочитай те лист дівчинки. Скажіть як її звуть і звідки вона.
  5. Прочитайте діалог і скажіть де гратимуться діти і чому вони так вирішили.
  6. Прочитайте і скажіть скільки років мамі Петрика.
  7. Прочитайте і скажіть чи подобається дівчаткам гратися в зоопарк.
  8. Прочитайте і скажіть як ім’я автора листа і звідки він.
  9. Скажіть англійською мовою, що зображено на малюнках.
  10. Скажіть кого ви бачите на малюнку, які це тварини і чи подобаються вони вам.




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Запам’ятайте слова. | Незнайко не вивчив правила про артиклі і тепер не може написати листа про свого кота. Допоможіть йому.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.