Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стрибки з парашутом із літака Ан-2

 

114. З літака Ан-2 дозволяється здійснювати стрибки з парашутом з примусовим та ручним способом введення в дію основного парашута.

У вантажній кабіні літака по бортах виставлені десять сидінь і закріплюються два троси примусового розкриття парашута. Для подачі сигналів у вантажній кабіні встановлені електричні плафони та звукова сигналізація: жовтого кольору (короткий гудок сирени) – сигнал “Приготуватися”, зеленого кольору (безперервний гудок сирени впродовж всієї серії десантування) – сигнал “Пішов” і червоного кольору (гудок сирени не подається) – сигнал “Відставити”. Світлові та звукові сигнали можуть дублюватися жестами члену екіпажу літака: “Приготуватися” – показом білого прапорця (вночі ліхтарем зі склом білого кольору), “Пішов” – показом білого та червоного прапорця одночасно (вночі ліхтарем зі склом зеленого кольору), “Відставити” – показом червоного прапорця (вночі ліхтарем зі склом червоного кольору).

115. Посадка парашутистів у літак здійснюється у порядку, зворотному черговості здійснення стрибка з парашутом. Під час розташування парашутистів у вантажній кабіні літака в першу чергу займають місця по правому борту фюзеляжу, починаючи від кабіни екіпажу літака (додаток 12).

116. Зачеплення карабінів камер стабілізуючих систем за продовжувачі здійснюється випускаючим після розміщення парашутистів у літаку до його зльоту. Після цього бортмеханік (бортінженер) зачіплює карабін камери стабілізуючої системи парашута випускаючого. Перед початком десантування парашутистів бортмеханік (бортінженер) зобов’язаний переконатися в тому, що карабіни камер стабілізуючих систем парашутів у всіх зачеплені правильно. Особливу увагу має звернути на карабін випускаючого після чого доповісти командиру екіпажу літака про зачеплення карабінів камер стабілізуючих парашутів до подовжувачів та готовність парашутистів до початку десантування, та з надітим парашутом зайняти місце біля дверей вантажної кабіни літака.

117. За командою “Приготуватися” парашутисти, які сидять по лівому борту літака, встають, складають свої сидіння, підходять ближче до дверей вантажної кабіни літака і займають положення готовності до здійснення стрибка з парашутом. При цьому слідкують, щоб пера стабілізатора не зачепилися за тіло або спорядження. Парашутисти правого борту готуються до стрибка з парашутом не підіймаючись зі своїх місць. Бортмеханік (бортінженер) при відчиняє двері, а випускаючий стає поруч з ним і уважно стежить за підготовкою парашутистів до стрибка з парашутом.

118. За командою “Пішов” бортмеханік (бортінженер) повністю відчиняє двері і парашутисти з інтервалом 2 - 3 сек. покидають літак. Першими здійснюють стрибки з парашутом парашутисти лівого борту літака, а за ними встають і покидають літак парашутисти правого борту літака.

Для того, щоб правильно відділитися від літака необхідно ліву ногу поставити серединою ступні в лівий нижній куток дверей літака і, пригнувшись, енергійно відштовхнутись від порогу дверей, зберігаючи положення ногами вниз (рис. 18, 19).

 

Рисунок 18 Рисунок 19


Читайте також:

  1. ДО ЗДІЙСНЕННЯ СТРИБКІВ З ПАРАШУТОМ
  2. Загальний вигляд парашутиста під час зниження з парашутом з
  3. Здійснення стрибків з парашутом вночі
  4. Здійснення стрибків з парашутом зі зброєю та спорядженням
  5. Здійснення стрибків з парашутом на воду парашутистами (парашутистами-водолазами)
  6. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4.2.1.3. (ТЕМА 3). ВИЗНАЧЕННЯ КУРСУ ЛІТАКА
  7. Кількісного, якісного обліку стрибків з парашутом особового складу 8 пдр 3 пдб військової частини А1111
  8. Класифікація стрибків з парашутом
  9. Максимальна кількість десантників для здійснення стрибків з парашутом із вертольота типу Мі-8 – 16 чол. у рампу (спортивні стрибки з парашутом у двері – до 20 чол.)
  10. Максимальна кількість десантників для здійснення стрибків з парашутом із літака Ан-2 - 10 чол. у двері
  11. Максимальна кількість десантників для здійснення стрибків з парашутом із літака типу Ан-26 (Ан-32) – 30 чол. у рампу.
  12. НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ СТРИБКІВ З ПАРАШУТОМ




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фото 18 Фото 19 | Положення парашутиста перед Відділення парашутиста від літака Ан-2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.