Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



APPENDIX II

1. Study all the texts, collect information and write two-pages-long compositions on each of the following topics:

1. The Founders of Number Theory.

2. Number Theory.

3. Modern Number Systems and Concepts.

4. Natural Numbers.

5. Real Numbers.

6. Structures.

2. The following questions may direct you:

1. What are the stages of Number Theory evolution during the past 2300 years?

2. What new methods are basic nowadays for the Number Theory?

3. What are your critical comments on Modern Number Systems and Concepts?

4. Why are Natural Numbers one of the basic and most essential Concept of Maths?

5. What was the evolution of Real Numbers from the Babylonians till nowadays?

6. Are there any theories with their Structures entirely indeterminate?


Читайте також:

  1. APPENDIX
  2. APPENDIX III




Переглядів: 879

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Discuss it at the students' on line conference. | Number Theory and its Founders

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.