МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 10 (c. 50)
1) Підрядні додаткові речення.
2) а) Підмет підрядного додаткового речення. б) Присудок підрядного додаткового речення.
3) Англійські речення прості за структурою.
4) а) Іменник у загальному відмінку. б) Особовий займенник в об'єктному відмінку.
5) Перший додаток.
6) Present Participle.
7) Другий додаток.
Вправа 11 (c. 50)
1. She felt (sensed) somebody looking at her. 2. I have often heard Mrs. Jackson talking to customers on the phone. 3. I heard Mr. Watson telling the guests about the new car model. 4. The visitors watched (observed) the robots assembling cars. 5. He noticed (spotted / saw) the girl delete the file. 6. He was listening to Mrs. Smith talking to the customers.
Вправа 12 (c. 50)
1. I could hear some people talking in the next-door room. 2. We watched (observed) them packing the equipment. 3. I saw the boy kiss the girl. 4. Mrs. Brown sensed (felt) him watching her. 5. They didn’t see her leave. 6. I noticed (spotted / saw ) them whispering about something. Етап V Вправа 1 (c. 50)
1. Southern East of England is the most densely populated part of Britain. 2. You have exceeded the credit term usually allowed. 3. The account opened in our bank will pay you the annual interest of 15%. 4. You look tired. 5. The Bank of England is one of the most heavily protected buildings in London. 6. Goods bought abroad are called visible import. 7. We live in the city founded nearly 230 years ago. 8. He was so excited that he couldn’t sleep. 9. The goods supplied to the markets of our city require expert estimation. 10. The shares issued by General Motors rose by 3 points.
Вправа 2 (c. 50)
1. An applicant has to present an authenticated copy of his certificate of education. 2. The young man looked very surprised. 3. The freighted vessel will arrive in Odessa next week. 4. Most of limited liability companies are joint stock companies owned by stockholders. 5. A corporation is owned by people called stockholders. 6. Most of corporations are closed corporations. 7. A company secretary must be a qualified person, a member of a recognized organization or association. 8. Goods sold abroad are called visible export. 9. Premium is usually paid for certain work done. 10. Dollars are issued by the Federal Reserve System established by Congress in 1913.
Вправа 3 (c. 50)
1. surprising / tired 2. tiring 3. boring / interesting 4. bored 5. confusing 6. annoyed 7. excited 8. disappointed 9. embarrassing 10. amazed 11. shocking 12. shocked Етап VI Читайте також:
|
||||||||
|