МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І ііі VМста вивчення: зрозуміти організаційні засади та особливо-•\ \і алтерського обліку виконання бюджету; засвоїти характе-и ку основних складових системи обліку; усвідомити бухгал-і.кі проводки з обліку операцій виконання бюджету за дохо-' і а обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в оргії пах Державного казначейства; з'ясувати процес визначення и.татів виконання бюджету. 7.1. Організація обліку виконання бюджету Нлжливе значення в умовах ринкових відносин для забезпе-ня ефективного процесу виконання Державного та місцевих кеті в належить чіткої організації системи обліку. ( мсіема обліку складається з: 1) бухгалтерського обліку; 2) бюджетного обліку; ') управлінського обліку. Складові системи обліку: - взаємозалежні, тому що засновані на єдиній теоретичнім П - відрізняються формою та періодичністю розрахунку даних браження всіх операції органів Державного казначейства України На його основі складається фінансова звітність. Бюджетний облік ведеться з метою накопичення даних про доходи, видатки, фінансування бюджетів, підведення результатів виконання бюджетів. Управлінський облік ведеться з метою забезпечення інфор мацією керівництва органів Державного казначейства України для ефективного планування, управління бюджетними коштами, кон тролю за використанням бюджетних коштів. Управлінський облік ведеться органами Державного казначейства для внутрішні.от користування. Бухгалтерський облік - основа всієї інформаційної системи Державного казначейства України. Організація бухгалтерської 11 обліку виконання Державного бюджету регламентується наступ ними нормативно-правовими актами: - Бюджетним кодексом України; - Законом України про Державний бюджет на відповіли ми - Положенням про організацію бухгалтерського обліку і тії - Планом рахунків бухгалтерського обліку виконання держи - Інструкцією про застосування Плану рахунків бухгалтер* ь - Інструкцією про відкриття аналітичних рахунків для облії \ не і'опада 2000 року „Про затвердження інструктивної бази"; І Іоложенням про документальне забезпечення записів у бу-і і перському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінан- ■ їй України № 88 від 24 травня 1995 року. бухгалтерський облік в органах Державного казначейства — це ■ і шдона системи обліку, що включає сукупність правил, методик та За допомогою бухгалтерського обліку операції виконання йіоджетів відображаються за відповідними рахунками в автомати-Юішмому режимі, що дає змогу: - забезпечити користувачів інформацією про стан активів та - здійснити прогнозування і визначення стратегії виконання рдженими в бюджетах та аналізу їх динаміки; - правильно прийняти рішення на основі аналізу наслідків здійснити контроль виконання бюджетів за доходами та ви-
|
||||||||
|