МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботиРобота з інформацією При виконанні завдання Вами був зареєстрований контакт менеджера відділу поліграфії Ільїна С. з ТОВ «Ромікс». Перегляньте наявність цієї хроніки. Відкрийте розділ Облік => Клієнти та потенційні клієнти. Активізуйте подвійним натисканням розділ каталогу Клієнти з поліграфії. В панелі =Організації= виберіть потрібну організацію («Ромікс»). В нижній панелі на вкладці Хроніка відображається створений користувачем контакт. Причини відсутності контакту в хроніці: - В параметрах відбору Дата з... по ..., встановлена дата, яка не включає дату здійснення контакту. Користувачу потрібно з контекстного меню вибрати команду Відібрати і очистити поля з датами. Надрукуйте звіт щодо всіх організацій, які зберігаються в У розділі Клієнти та потенційні клієнти в панелі каталогу натисніть правою кнопкою миші на «Розділи», з контекстного меню виберіть команду Від поточної усі. В панелі =Організації= відобразяться всі записи розділу. Виберіть в панелі =Організації= з контекстного меню команду Друк звіту. У вікні, що з'явилося =Список організацій=,натисканням кнопки … викличте вікно =Список шаблонів розділу=. Далі необхідно вибрати із стандартного набору шаблонів звітів (каталог Wvned=> Template => Ua) шаблони, які необхідні для роботи з цим розділом. Для цього у вікні =Список шаблонів розділу = виберіть з контекстного меню команду Додати. Відкриється форма =Шаблон для друку: Додавання=. Заповніть поля цієї форми: - Мнемокод — коротка назва шаблону звіту; - Назва — повна назва шаблону звіту; - Розташування — виберіть потрібний шаблон документа у вікні Натисніть кнопку [Открыть]. У формі =Шаблон для друку: Додавання = натисніть кнопку [Записати]. У вікні =Список шаблонів розділу= натисніть кнопку [Обрати]. У формі =Список організацій= натисніть кнопку [Почати]. Система відкриє MS Excel, де буде відображений звіт. Його можна роздрукувати або зберегти на жорсткому диску. В комплект поставки Системи входить величезний набір шаблонів практично всіх найбільш поширених документів. Для того, щоб Система могла використовувати шаблон, він повинен бути зареєстрований в словнику «Шаблони документів та звітів». За наведеним вище прикладом роздрукуйте звіти з наступних розділів: Анкета прийому на роботу, Звіт про клієнта, Історія курсу, Графіки роботи, Позиції номенклатури, Список співробітників Список звітів наведено в табл. 1.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|