МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботиСтворіть такі розділи для контрагентів, з якими працює Ваша компанія: «Обзвон», «Переговори», «Клієнти», «Партнери», «Конкуренти». Відкрийте розділ Облік => Маркетинг та Збут. Створіть в панелі каталогу потрібні розділи. Заведіть в розділі «Обзвон» організацію ТОВ «Політ», з якою ведуться переговори на замовлення сувенірних кулькових ручок менеджером відділу сувенірів Перовою Ольгою. Переговори ведуться з менеджером відділу маркетингу ТОВ «Політ» Ісаєвим Дмитром. Зареєструйте такі контакти: - 05.09.06 — Дмитро у відрядженні, буде 7.09.06. (потрібно передзвонити 07.09.06); - 07.09.06 — відіслала прайс факсом, передзвонять; - 09.09.06 — зацікавився ручками, призначили зустріч на 10.09.06 о 15.00 у них в офісі. Подвійним натисканням правої клавіши миші активізуйте потрібний розділ каталогу. В панелі =Контактні карти= виберіть з контекстного меню команду Додати. З'явиться форма =Контактна карта: Додавання = . Заповніть поля форми: Вкладка Основні: - Мнемокод — коротке найменування організації; якщо таку органі - Вид зобов'язань — виберіть із словника «Номенклатор товарів та послуг» потрібний вид зобов'язання (як правило, при первинному контакті з організацією, це Прозвон, так як співробітник, що дзвонить уперше в організацію, може ще не знати, який товар/ послугу, або який напрям співпраці будуть цікаві цій організації); Кнопка [Створити] — активна тільки в тому випадку, якщо мнемо-код організації з відповідним об'єктом (товаром, послугою), які користувач вніс у відповідні поля, ще не зареєстровані у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». Якщо вона стала активна, натисніть на неї, при цьому дана організація з робочим місцем (товаром, послугою) буде зареєстрована автоматично у розділі Клієнти та потенційні клієнти в підкаталозі, який буде вказаний користувачем при налагодженні. В даному випадку система видасть попередження про відсутність налагоджень. У такому випадку користувачу потрібно провести системні налагодження. - Закрийте форму Контактна карта: Додавання. Відкрийте розділ - Каталог для нових організацій — виберіть із списку розділ Автоматично створені, в цей розділ будуть внесені всі організації, які будуть створені за допомогою розділу «Маркетинг та Збут». - Стан для організацій — із списку можна вибрати стан організацій у розділі Клієнти та потенційні клієнти, який буде проставлятися за умовчанням в полі Стан при створенні нових організацій. - Прив'язка користувача до персон — забезпечується при Натисніть кнопку [Зберегти], а потім [Встановити]. Тепер поверніться у розділ «Маркетинг та Збут», продовжуйте заповнювати форму =Контактна карта: Додавання:=. При виборі зареєстрованої в Системі організації: - Поле Організація форми редагування контактних карт призначено для відображення мнемокоду організації, вибраної (кнопка…] або F4) з розділу =Організації=. Після вибору організації та її робочого місця значення поля Організація продублюється в полі Мнемокод цієї форми. При створенні нової організації та її робочого місця необхідно використовувати поля Організація, Вид зобов'язань. Після натискання кнопки [Створити] заповнюються поля Мнемокод і Зобов'язання: - Контактна особа — особа, з якою ведеться співбесіда, або з якою - Базовий телефон (код, номер) інші телефони — телефони контактної особи; - Дата контактів, останнього, наступного — поле, недоступне для Вкладка Додаткові: - Телефоніст — співробітник компанії, який тримає зв'язок з організацією (телефоніст, менеджер та ін.); - Продавець — співробітник компанії, який в майбутньому буде - Галузь (перегляд) — список видів діяльності; - Участь в акціях (перегляд) — список маркетингових акцій, в яких - Ініціатор (джерело отримання інформації) — якщо організація Шляхом відбору за конкретним джерелом отримання інформації, користувач зможе проаналізувати ефект від використання того чи іншого рекламного носія. - Стан — на свій розсуд заведіть список станів організацій в цьому розділі (якщо необхідно); - Особлива позначка — введіть особливу відмітку (якщо не - Передано у Збут — дата реалізації товару/послуги, за яким велися переговори; - Договір — поле заповнюється за допомогою розділу Договорні - Примітки — введіть, якщо необхідно, примітки. Перевірте наявність створеної у попередньому завданні організації «Політ» у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». Перенесіть цю організацію з підкаталогу «Автоматично створені» у підкаталог Відкрийте розділ Облік => Клієнти та потенційні клієнти. Активізуйте підкаталог Автоматично створені, у верхній панелі =Організації= відображається створена користувачем організація (якщо в панелі немає ніякої інформації, перевірте параметри відбору: команда Відібрати з контекстного меню). Перегляньте наявність створеної користувачем хроніки за даною організацією на вкладці Хроніка. Перенесення з одного підкаталогу в інший здійснюється шляхом натиснення лівої клавіші миші на полі Мнемокоди потрібної організації в панелі =Організації= і, без відпуску курсору (курсор при цьому повинен прийняти форму «руки»), перенесення до потрібного підкаталогу в лівій панелі каталогу. ТОВ «Політ» після проведення переговорів зробив перше Відкрийте розділ Облік =» Клієнти та потенційні клієнти. Активізуйте підкаталог Обзвін, у верхній панелі =Організації= відобразиться організація «Політ» (якщо в панелі немає ніякої інформації, перевірте параметри відбору: команда Відібрати з контекстного меню). Перенесіть ТОВ «Політ» з підкаталогу Обзвін в підкаталог Клієнти по сувенірам (оскільки організація стала нашим клієнтом). Заведіть об'єкт і зобов'язання (розробка логотипу фірми, виготовлення ручок) для даної організації згідно даних із завдання. Внесіть докладну контактну інформацію про ТОВ «Політ» (Повне найменування, поштову адресу, адресу web-сайта компанії, електронну адресу, маршрут і т. п.). Подібна інформація зберігається у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». її можна внести як безпосередньо з цього розділу, так і працюючи з розділом «Маркетинг та Збут». Розглянемо останній варіант: -відкрийте розділ Облік => Маркетинг та Збут. Відкрийте потрібний підкаталог, виберіть організацію і з контекстного меню - відкрийте картку організації подвійним клацанням мишки, або вибравши з контекстного меню команду Виправити. Відкриється форма =Організація: Виправлення= Внесіть контактну інформацію згідно завдання і натисніть кнопку [Записати]; - перейдіть в нижню панель, встановіть курсор на потрібний об'єкт - натисніть кнопку [Записати]. Якщо користувачу, який працює у розділі Маркетинг та Збут, необхідно побачити контактну інформацію про організацію (е-mail, поштова адреса та ін.), то для цього в Системі існує можливість швидкого перегляду. Потрібно відкрити форму =Контактна карта: Виправлення= потрібної організації, правою кнопкою мишки клацнути по кнопці, розташованій поряд із полем Організація, і на екрані відкриється форма =Організація= в режимі перегляду. В цій формі користувач зможе переглянути контактну інформацію, але не зможе її змінити. Виключення складає лише вкладка Персони, куди користувач зможе внести доповнення і виправлення за наявності відповідних прав доступу.
Читайте також:
|
||||||||
|