МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботиЗареєструйте такі підкаталоги у розділі Звертань: «Дирек Диспетчером Федорчук Мариною 10.09.06 було ухвалено Активізуйте потрібний підкаталог. У панелі =Список звертань= виберіть з контекстного меню команду Додати. Відкриється вікно =3вертання: Додавання=. Заповніть поля цієї форми: Вкладка Звертання: - Надійшло — за умовчанням у полі проставляються поточні дата і - Прийняв — ім'я співробітника, який прийняв звертання, вибира - На адресу — співробітник, на адресу якого прийнято звертання; - Реєстрація у хроніці робочого місця — перемикач включаєть - Зміст звертання — вноситься зміст звертання; - Клієнт: Реєстраційний номер, Мнемокод, Зобов'язання — у ви - Пріоритет — встановлюється ступінь важливості звертання (від Вкладка Виконання: - Виконавець — виконавець даного звертання (співробітник, який повинен відреагувати на дане повідомлення); - Виконано — ставиться дата і час відпрацювання; - Особлива позначка- користувач на свій розсуд вибирає особливу відмітку (наприклад: «Від співробітника», «Від клієнта», «Особисте» та ін.); - Дата контакту — дата наступного контакту; [Запланувати] — за допомогою цієї кнопки дані передаються у планувальник робіт. Перевірте наявність звертання у розділі «Клієнти та потенційні клієнти». Відкрийте розділ Облік => Клієнти та потенційні клієнти. Активізуйте підкаталог Клієнти по поліграфії, у верхній панелі =Організації= відображаються організації з цього підкаталогу (якщо в панелі немає ніякої інформації, перевірте параметри відбору: команда Відібрати з контекстного меню). Встановіть курсор на потрібній організації та перевірте в нижній панелі на вкладці Хроніка наявність створеного користувачем звертання. Секретарем Костенко Лілією 15.09.06 було прийнято звертання на адресу Павлова 13.09.06 було прийнято звертання на адрес Мороза Б. з проханням передзвонити у фірму «Ромікс». Виконайте завдання аналогічно попередньому, роздрукуйте звіт по звертанням. Читайте також:
|
||||||||
|