Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

Зареєструйте такі підкаталоги у розділі Звертань: «Дирек­
ція», «Відділ поліграфії», «Відділ сувенірів», «Особисті звертання».

Диспетчером Федорчук Мариною 10.09.06 було ухвалено
звертання на адресу Ільїна Сергія з відділу поліграфії від фірми «Ромікс»
з проханням передзвонити Коновалову Дмитру за тел. 776901.

Активізуйте потрібний підкаталог. У панелі =Список звертань= виберіть з контекстного меню команду Додати. Відкриється вікно =3вертання: Додавання=.

Заповніть поля цієї форми:

Вкладка Звертання:

- Надійшло — за умовчанням у полі проставляються поточні дата і
час надходження звертання;

- Прийняв — ім'я співробітника, який прийняв звертання, вибира­
ється із словника;

- На адресу — співробітник, на адресу якого прийнято звертання;

- Реєстрація у хроніці робочого місця — перемикач включаєть­
ся для того, щоб звертання продублювалось у хроніці розділу «Клієнти та потенційні клієнти»;

- Зміст звертання — вноситься зміст звертання;

- Клієнт: Реєстраційний номер, Мнемокод, Зобов'язання — у ви­
падку, якщо дзвонять з конкретної організації, телефоніст повинен
перевірити, чи зареєстрована така організація в Системі.
Для цього в полі вноситься назва організації (краще ввести части­
ну слова з назви і поставити зірочку, якщо в системі є організації
зі схожою назвою, при натисненні на кнопку …) Система відкриє
вікно з назвами всіх відповідних організацій, зареєстрованих в
Системі. Диспетчер вибирає потрібну організацію. Це робиться
для того, щоб не відбулася помилка із занесенням звертання у ви­
гляді хроніки в іншу вибрану організацію
)

- Пріоритет — встановлюється ступінь важливості звертання (від
1 до 9
);

Вкладка Виконання:

- Виконавець — виконавець даного звертання (співробітник, який повинен відреагувати на дане повідомлення);

- Виконано — ставиться дата і час відпрацювання;

- Особлива позначка- користувач на свій розсуд вибирає осо­бливу відмітку (наприклад: «Від співробітника», «Від клієнта», «Особисте» та ін.);

- Дата контакту — дата наступного контакту;

[Запланувати] — за допомогою цієї кнопки дані передаються у планувальник робіт.

Перевірте наявність звертання у розділі «Клієнти та по­тенційні клієнти».

Відкрийте розділ Облік => Клієнти та потенційні клієнти. Акти­візуйте підкаталог Клієнти по поліграфії, у верхній панелі =Організації= відображаються організації з цього підкаталогу (якщо в панелі немає ніякої інформації, перевірте параметри відбору: команда Відібрати з контекстного меню).

Встановіть курсор на потрібній організації та перевірте в ниж­ній панелі на вкладці Хроніка наявність створеного користувачем звертання.

Секретарем Костенко Лілією 15.09.06 було прийнято звер­тання на адресу Павлова 13.09.06 було прийнято звертання на адрес Мороза Б. з проханням передзвонити у фірму «Ромікс».

Виконайте завдання аналогічно попередньому, роздрукуйте звіт по звертанням.


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  10. The peace – порядок
  11. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  12. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Режим поділу часу. | Робота з інформацією

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.