Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тест «Ефективність керівництва»

Інструкція: Дайте відповідь «так» чи «ні» на наступні питання:

1. Чи прагнете ви до використання в роботі новітніх досягнень у своїй професійній області?

2. Ви прагнете співробітничати з іншими людьми?

3.Ви говорите зі співробітниками коротко, ясно і чемно?

4.Чи пояснюєте ви причини, що змусили прийняти вас те чи інше рішення?

5.Чи довіряють вам підлеглі?

6.Чи залучаєте ви усіх виконавців завдання в процес обговорення цілей, термінів, методів, відповідальності і т.д.?

7.Ви заохочуєте співробітників виявляти ініціативу, вносити пропозиції і зауваження?

8.Ви пам'ятаєте імена всіх людей, з якими спілкуєтеся?

9.Чи надаєте ви свободу дій виконавцям у досягненні поставленої мети?

10.Ви контролюєте хід виконання завдання?

11.Ви допомагаєте підлеглим тільки тоді, коли вони про це просять?

12.Ви виражаєте свою подяку підлеглим за кожну добре виконану роботу?

13.Чи прагнете ви знайти в людях кращі якості?

14.Ви знаєте як ефективно можна використовувати можливості кожного підлеглого?

15.Чи знаєте ви інтереси та прагнення ваших підлеглих?

16.Чи умієте ви бути уважним слухачем?

17.Ви дякуєте співробітника в присутності його товаришів по роботі?

18.Чи робите ви критичні зауваження своїм підлеглим наодинці?

19.Ви відзначаєте гарну роботу свого колективу в доповіді вищестоящому керівнику?

20.Чи довіряєте ви своїм підлеглим?

21.Ви прагнете дати співробітникам всю інформацію, що одержуєте самі з адміністративних і управлінських каналів?

22.Чи пояснюєте ви співробітнику значення результатів його праці відповідно до цілей підприємства, галузі?

23.Ви залишаєте час собі і підлеглим для планування робіт?

24.У вас план самовдосконалення, принаймні на один рік?

25.Чи існує у вас план підвищення кваліфікації персоналу відповідно до вимог часу?

26.Ви читаєте регулярно спеціальну літературу?

27.Чи маєте ви досить велику бібліотеку за фахом?

28.Ви піклуєтеся про стан свого здоров'я і працездатності?

29.Чи любите ви виконувати складну, але цікаву роботу?

30.Ви ефективно проводите бесіди зі своїми підлеглими з питань поліпшення їхньої роботи?

31.Чи знаєте ви, які якості працівника повинні бути в центрі уваги при прийомі на роботу?

32. Чи займаєтеся ви з готовністю проблемами, питаннями
і скаргами своїх підлеглих

33.Ви тримаєте певну дистанцію з підлеглими?

34.Чи відноситеся ви до співробітників з розумінням і повагою?

35.Ви упевнені в собі?

36.Ви добре знаєте свої сильні і слабкі сторони?

37.Ви часто застосовуєте оригінальний творчий підхід у прийнятті управлінських рішень?

38.Ви регулярно підвищуєте свою кваліфікацію на спеціальних курсах, семінарах?

39. Чи досить ви гнучкі у своїй поведінці, у стосунках з людьми?

40. Ви готові змінити стиль свого керівництва з метою підвищення його ефективності?




Переглядів: 674

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Керівник підлеглий» : основні рівні взаємовідносин | Обробка та інтерпретація результатів тесту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.147 сек.