МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
МонографіїПримостка Л. О. Фінансові деривативи: аналітичні та облікові аспекти. 263 с. Лахтіонова Л. А. Фінансовий аналіз суб’єктів господарювання. 387 с. Суховірський Б. І. Регіональна стратегія економічного розвитку України. 154 с. Наливайко А. П. Теорія стратегії підприємства. 227 с. Глобалізація і безпека розвитку / Авт. колектив під кер. О. Г. Білоруса. 733 с. Корінєв В. П. Цінова політика підприємства. 257 с. Кузьмінський Ю. А. Автоматизація оперативного обліку та контролю міжнародних економічних операцій. 268 с. Запрошуємо до співробітництва на умовах, прийнятних для Вас! Наша адреса: 03680, м. Київ, просп. Перемоги, 54/1, р/р Київського національного Тел./факс: (044) 458-00-66, 446-64-58 E-mail: publish@kneu.kiev.ua ЗМІСТ Вступ........................................ 3 ПРОГРАМА КУРСУ «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ» 1. Вступ до програми........................ 4 2. Тематичний план дисципліни................ 6 3. Зміст тем курсу..................... 7 4. Контроль............................. 13 ІІ. БЛОК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Вступ до психології........................ 15 Біопсихічні властивості людини ............... 31 Психосоціальні властивості особистості.......... 38 Потреби, мотиви, поведінка.................. 56 Розвиток особистості....................... 72 «Я-концепція». Система психологічного захисту.... 83 Особистість та діяльність.................... 92 Міжособистісні стосунки. Спілкування.......... 104 Освіта в культурі людства................... 125 Педагогіка як наука про освіту. Навчання як головний шлях до освіти........... 137 Виховання — підготовка дитини до дорослого життя 148 Список літератури.............................. 156
ВСТУП
авчально-методичний посібник з дисципліни «Основи психології та педагогіки» усіх форм навчання побудований з урахуванням того, що засвоєння студентами курсу відбувається самостійно. За умов, що на лекції відведено дуже мало часу, то під час них можливо тільки ознайомити студентів з основними категоріями предмета, задати напрямок вивчення та зацікавити даним курсом. Виходячи з цього, в посібнику пропонується виклад тем курсу, база знань за темою, основні положення до теми, рекомендована література та завдання для самостійної роботи студентів. Завдання підібрані таким чином, щоб можна було закріпити засвоєння теоретичного матеріалу, поглибити розуміння психічних феноменів (конкретної людини, процесів взаємодії, професійного становлення тощо), продіагностувати власні особливості та вплинути на розвиток певних властивостей особистості. Завдання для самостійної роботи представлені двома видами: теоретичні і практичні.
|
||||||||||||
|