МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поп-музикаМОЗАЇКА УКРАЇНСЬКОЇ ЕСТРАДИ ПІСНІ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА Жанр дитячої пісні започаткували у першій половині XX ст. українські композитори-класики. Наприклад, у збірці В. Верховинця «Весняночка» (1924), до якої увійшли 156 рухливих музичних ігор, танців і пісень, автор поряд із фольклорними зразками вмістив власні твори на слова Т. Шевченка, Лесі Українки, І. Франка, О. Олеся, П. Тичини та інших відомих поетів. «Хай малеча бавиться, співаючи, і хай співає, граючись, - у цьому надзвичайно велика потреба у самої дитини, у її дитячого товариства», -писав композитор. Широкий образно-тематичний діапазон дитячих пісень сучасних композиторів: Богдани Фільц, Ірини Кириліної, Юрія Шевченка, Олександра Яковчука, Али Мігай та ін. У них знайшли відображення яскравий світ дитинства і шкільне життя; героїка, романтика і пригоди; рідна природа; гумор та ігри; спортивно-маршові й танцювальні мотиви, громадянська лірика і філософські роздуми юнацтва. Улюбленими для малят і підлітків стали пісні з мультиплікаційних і кінофільмів, радіо- і телепередач, вистав лялькових і драматичних театрів. Українська популярна музика увібрала кращі традиції народних ліричних пісень і професійних солоспівів, а також зарубіжної естради. У другій половині XX ст. сформувалися різні напрями вітчизняної музичної естради: поп-музика, рок-музика, джаз, авторська (бардівська) пісня. Збагатилася жанрова палітра популярної музики, зародився особливий різновид пісенної творчості - шлягер.( 2Шлягер (від нім. ходовий товар) - модна пісенька спрощеної поетичної та музичної форми (переважно про кохання), що нерідко стає популярною завдяки рекламі). Українська естрадна пісня набула популярності у 60-70-х роках. У цей час на музичному обрії виникають численні вокально-інструментальні ансамблі. Найвідоміші з них: «Мрія», «Смерічка», «Кобза», «Червона рута», «Краяни», «Соколи» та ін. Кращі українські гурти спиралися на національний фольклор, використовували поряд з новітніми електронними українські народні інструменти. Лідером цього напряму був, безперечно, талановитий композитор-пісняр Володимир Івасюк(1949-1979), автор славнозвісної «Червоної рути». Назва пісні стала символом української естрадної музики. Отже, цілком природно, що таку саму назву отримав фестиваль, який з 1989 р. проводився у різних містах України (Чернівцях, Запоріжжі, Донецьку, Сімферополі, Києві). Цей пісенний форум, а також численні огляди і конкурси («Таврійські ігри», «Пісня року», дитячий фестиваль «Крок до зірок»), сприяли популяризації сучасної музики, яка упродовж останнього десятиліття досягла свого злету. Вітчизняних виконавців почули в інших країнах світу. Українська співачка Руслана Лижичко стала переможницею конкурсу Євробачення -2004. За умовами цього конкурсу наступний проводиться у країні переможця. Тому в травні 2005 р. черговий пісенний конкурс Євробачення відбувся в Києві. Провідними авторами сучасної української естрадної пісні є Г. Гаврилець, П. Зібров, О. Злотник, О. Зуєв, А. Матвійчук та ін. До найяскравіших зірок української естради належать Назарій Яремчук, Василь Зінкевич, Іван Попович, Тарас Петриненко, Софія Ротару, Алла Кудлай, Таїсія Повалій, Оксана Білозір, Ірина Білик, Олександр Пономарьов, Віктор Пав-лік, Марія Бурмака, Ані Лорак та ін.
|
||||||||
|