Література
1. Бугаев К.Е., Маркусенко Н.Н. та ін. Возрастная физиология. - Ростов-на-Дону: "Ворошиловградская правда", 1975. - С.80-85.
2. Ермолаев Ю.А. Возрастная физиология: Учеб. пособ. для студ. пед. вузов. - М.: Высш.шк., 1985. - С. 265-271.
3. Кисельов Ф.С. Анатомія і фізіологія дитини з основами шкільної гігієни. - К.: Радянська школа, 1967. - С.99-117.
4. Присяжнюк М.С. Людина та її здоров‘я: Навч. посібник. - К.: Фенікс, 1998. - 203-210 с.
5. Старушенко Л.І. Клінічна анатомія і фізіологія людини: Навч. посібник. - К.: УСМП, 2001. - С.33-60.
6. Хрипкова А.Г. Возрастная физиология. – М.: "Просвещение", 1978. - С.151-156.
Лекція 6
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО М‘ЯЗИ.
ОСНОВНІ ГРУПИ М‘ЯЗІВ ЛЮДСЬКОГО ТІЛА
План
1. Біологічне значення скелетних м’язів.
2. Будова, форма скелетних м’язів.
3. Основні групи м‘язів людського організму.
4. Робота м’язів.
5. Вікові особливості м‘язового апарату. Розвиток рухів у дітей.
6. Профілактика захворювань і травм опорно-рухового апарату дітей.
Основні поняття:посмугований скелетний м‘яз, тонус м‘язів, будова м‘яза, фасція, м’язові волокна,міофібрили, актин, міозин, групи м‘язів, динамічна робота, статична робота, фізична втома, постава, фізіологічна постава, патологічна постава, сколіоз, кіфоз, лордоз, шкільні меблі, правильна посадка, дистанція, плоскостопість.
Читайте також: - Використана література
- ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
- ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
- Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
- Довідкова література
- Додаткова література
- Додаткова література
- Додаткова література
- Додаткова література
- Додаткова література
- Додаткова література
- Додаткова література
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|