МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вживання артикля(Der Gebrauch des Artikels) Неозначений артикль вживається: 1. Коли предмет називається вперше: Sie kauft ein Buch. 2. Після дієслів habenі brauchen та безособового звороту es gibt: Ich habe eine Mutter. Er braucht ein Buch. Es giebt hier einen großen Lesesaal. 3. В іменному присудку: Berlin ist eine schöne Stadt. 4. У порівнянні: Er schwimmt wie ein Fisch. Означений артикль вживається: 1. Коли предмет називається повторно: Dort spielt ein Junge. Der Junge ist noch ganz klein.. 2. Назви островів, країн світу, планет, сузір’їв, пір року, днів тижня, місяців, рік, озер, гір, морів, океанів, пустель: Der Merkur, der Sommer, der Mittwoch, der Dnipro, der Stille Ozean, die Krim. 3. Із назвами країн і міст жіночого та чоловічого роду: Die Ukraine, der Iran. 4. Якщо перед іменником стоїть прикметник у найвищому ступені або порядковий числівник: Der beste Freund, die dritte Stunde. Опущення артикля: 1. Перед іменниками у множині, якщо в однині іменник вживається з означеним артиклем: Hier liegt ein Buch. Hier liegen Bücher. 2. Якщо перед іменником стоїть займенник або кількісний числівник: Dieses Zimmer, zwei Freunde. 3. Перед іменниками, що означають професію, національність, звання, пори року, відрізок дня: Es ist Abend. Sie ist Lehrerin. 4. Перед власними іменами, назвами міст і країн середнього роду без означення: Hans, Ternopil. 5. Перед іменниками – назвами речовин, коли йдеться про речовину взагалі: Ich trinke Milch. 6. У звертані та вигуках: Herr Braun…, Achtung! 7. У переліку: Ich brauche Brot, Milch, Wurst. 8. У таких словосполученнях: Anfang September, Mitte November, Ende Mai. 1. Gebrauchen Sie das Substantiv mit dem unbestimmten Artikel. Erklären Sie die Regel.1. Er braucht ––––– für zwei Tage. (das Lehrbuch) 2. Seine Schwester ist –––– erfahrene –––––––––. (die Friseurin) 3. Die Nelke ist ––––––––. (die Blume) 4. Ich möchte –––– für meine Mutter kaufen. (das Gescchenk) 5. Hier ist –––––––. (der Kühlschrank) 6. Sie ist schlau wie ––––. (der Fuchs) 7. Die Studenten haben bald ––––––––. (die Prüfung) 2. Gebrauchen Sie das Substantiv mit dem bestimmten Artikel. Erklären Sie die Regel. 1. –––– dieses Dorfes ist klein. (das Geschäft) 2. Das ist ein Buch. –––– ist interessant. (das Buch) 3. –– dritte ––– ist geschlossen. (die Tür) 4. Wir gehen ins Theater an (Dat.) ––––. (der Dienstag) 5. –––– ist ein Nadelbaum. (die Tanne) 6. Öffne bitte –––! (das Fenster) 7. Wann fliegst du in (Akk.)? (die Ukraine) 8. Er war immer ––– beste ––– in Mathematik. (der Schüler) 9. Fliegen Sie immer mit (Dat.) –––? (der Boing) 10. Welche Städte liegen an (Dat.) –––? (der Rhein) 3. Gebrauchen Sie das Substantiv mit dem Nullartikel. Erklären Sie die Regel. 1. Wann bist du zu ––––? (das Haus) 2. Brauchst du noch drei ––––? (das Heft) 3. Warum reisen Sie im Winter nach ––––? (das Italien) 4. Wie feiert man ––––– in Ihrem Land? (das Pfingsten) 5. Ich möchte ohne ––– nicht leben. (die Arbeit) 4. Setzen Sie, wo es nötig ist, den Artikel ein. 1. Da kommt ––– Mann. –––– Mann ist jung. Er ist –––– Student. 2. Da steht –––– Frau. –––– Frau ist 23 Jahre alt. 3. Ich habe ––– großes Zimmer. Im Zimmer stehen ––– Bett, ––––– Schreibtisch, ––– Kleiderschrank, –––– vier Stühle. 4. Ich lese ––– Roman von ––– Remarque. –––– Roman heißt „Drei Kameraden“. 5. –––– Mond dreht sich um ––– Erde. 6. Ist ––– Direktor schon gekommen? 7. Er ist ––– kluger Mensch. Iwanow ist ––– Arbeiter. Seine Frau ist ––– gute Schneiderin. 8. Unser Institut ist ––– Neubau. 9. Mein Bruder ist –––– Abteilungsleiter. 10. Wanda ist ––– Polin. 11. ––– Arbeiter kämpfen um ihre Rechte. 12. ––– Winter ist ––– kalte Jahreszeit. 13. Das ist ––– drittte Kontrollarbeit in diesem Jahr. 14. ––– Birne ist –––– Frucht. 15. Ich schreibe ––– Aufsatz. ––– Aufsatz ist interessant. 16. Lomonossow war ––– Sohn ––– Fischers. 17. Gibt es in diesem Zimmer –––– Sessel. 18. Wir brauchen noch –––– Butter, ––– Äpfel, –––– Flasche Orangensaft. Читайте також:
|
||||||||
|