МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Гра «Семафор».Викликаю до дошки двох-трьох учнів, які отримують картки з назвами основних видів відповідальності: договірна, позадоговірна, солідарна, субсидіарна, дольова. Учням пропонується визначити, яка відповідальність матиме місце в кожній із пропонованих ситуацій (див. вище). Звертаю увагу учнів, що в кожній із цих ситуацій мають бути названі два види відповідальності (з одного боку — договірна чи позадоговірна, з іншого — дольова, солідарна, субсидіарна). Оголошую кожну ситуацію, учні визначаються і піднімають вгору картку з відповідною назвою.
III. вивчення нового матеріалу Основи житлового права. Бесіда. 1) Пригадайте з курсу історії, який вигляд мали житла прадавніх людей. 2) Як ви вважаєте, які житлові умови потрібно мати людям у теперішній час? Підсумовую відповіді учнів і відзначаю важливість житла в житті кожної людини, необхідність регулювання житлових проблем законодавчим шляхом. Саме це визначило необхідність створення житлового права, якому присвячено поточний урок. Робота з документом. — Опрацюйте текст ст. 47 Конституції України і визначте шляхи забезпечення громадян житлом, закріплені Основним Законом. Конституція України Стаття 47. Кожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду. Громадянам, які потребують соціального захисту, житло надається державою та органами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону. Ніхто не може бути примусово позбавлений житла інакше, як на підставі закону за рішенням суду.
Коригую і доповнюю відповіді учнів. Бесіда. 1) Чи знаєте ви, яким чином набули житло ваші родини? 2) Чи є задовільними, на вашу думку, житлові умови ваших родин? Коментую відповіді учнів і зазначаю, що за наявності коштів кожна людина має можливість купити житло. Але чимало жителів України не в змозі купити квартиру, хоча мають незадовільні умови проживання. Вони очікують на допомогу держави. «Мозковий штурм». Запропонуйте підстави, за наявності яких є доцільним вважати особу такою, що потребує поліпшення житлових умов. Фіксую на дошці всі пропозиції учнів і організовую роботу щодо їх обговорення.
|
||||||||
|