Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Термінологічно-цифрова розминка.

1) Дайте визначення понять: «трудовий договір», «колективний договір», «надурочна робота», «трудова книжка»,

2) Наведіть юридичне значення цифр, з якими ви зіткалися під час вивчення трудового законодавства: 40 (максимальна тривалість робочого тижня), 36 (максимальна тривалість робочого тижня для працівників, зайнятих на шкідливих роботах, а також неповнолітніх віком від 16 до 18 років), 24 (мінімальна тривалість щорічної відпустки, максимальна тривалість робочого тижня для неповнолітніх віком від 14 до 16 років), 14 (мінімальний вік прийому на роботу), 1 (максимальна тривалість випробування для робітників) тощо.

Бесіда.

— Назвіть види часу відпочинку та існуючі системи оплати праці.

 

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Трудова дисципліна.

Бесіда.

1) Як, на вашу думку, працівники дізнаються про свої права та обов’язки на підприємстві?

2) До чого може призвести відсутність дисципліни? (Згадайте наслідки порушень дисципліни на шахтах, автомобільному транспорті.)

3) Чи потрібно заохочувати працівників за хорошу роботу, і навпаки?

Узагальнюю відповіді учнів і зазначаю, що питання трудової дисципліни на кожному підприємстві регулюються правилами внутрішнього трудового розпорядку, з якими знайомлять кожного працівника.

Робота в групах.

Об’єдную учнів у малі групи і пропоную їм уявити себе учасниками трудової конференції колективу заводу, на якій обговорюється питання щодо заохочення кращих працівників. Учні мають скласти відповідні пропозиції.

Після обговорення роботи представники груп доповідають про результати виконаної роботи. Інші учні вносять свої пропозиції та зауваження. Під час обговорення і коментування пропозицій звертаю увагу учнів на те, що заохочення можуть бути моральні (подяки, грамоти, почесні звання, знаки тощо) і матеріальні (премії, подарунки тощо), на рівні колективу, регіону (наприклад подяки Голів районних, обласних державних адміністрацій, звання «Почесний громадянин села (міста)»); відомчі (наприклад грамота Міністерства освіти і науки України, значок «Відмінник освіти України», відзнака «Хрест слави» МВС України) і державні (доцільно розповісти про нагороди України, якщо про них не згадувалося під час вивчення питання про символи держави).

Поняття дисциплінарної та матеріальної відповідальності.

Порядок застосування заходів дисциплінарної та матеріальної відповідальності.

Обидва питання розглядаються єдиним блоком.


Читайте також:

  1. Цифрова розминка.




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система оплати праці. | Випереджальне завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.