Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система оплати праці.

Розповідь учителя.

Заробітна плата — це обчислена в грошовому виразі винагорода, яку працівник отримує за виконану ним роботу.

Розмір заробітної плати залежить від складності й умов виконуваної роботи, професійного рівня працівника, результатів праці й господарської діяльності підприємства тощо.

Оплата праці здійснюється за погодинною, відрядною або іншими системами оплати праці, наприклад акордною. (Пояснюю, у яких випадках використовується кожен вид оплати праці.)

Проміжне закріплення.

Проводиться у формі практикума.

— Визначте, яку систему оплати праці доцільно застосувати для спеціальностей: водій, охоронець, слюсар, бібліотекар, чоботар, двірник, будівельник, інженер тощо. (Наводжу приклади спеціальностей, які знайомі учням.)

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Звертаю увагу учнів, що саме знання норм трудового законодавства, їх правильне використання допоможе захистити свої трудові права, що трудове законодавство України забезпечує досить високий рівень захисту трудових прав громади.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ __________].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.


УРОК № 45

Тема.Дисциплінарна і матеріальна відповідальність.

Мета:ознайомити учнів з поняттям та порядком притягнення працівників до дисциплінарної та матеріальної відповідальності; формувати вміння складати порівняльну таблицю під час розповіді; виховувати розуміння необхідності дотримання трудової дисципліни; розвивати вміння розв'язувати юридичні задачі (ситуації) з використанням нормативно-правових актів; виховувати повагу до трудової дисципліни.

Основні поняття:дисциплінарна і матеріальна відповідальність, трудова дисципліна.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Трудова дисципліна.

2. Поняття дисциплінарної та матеріальної відповідальності.

3. Порядок застосування заходів дисциплінарної та матеріальної відповідальності.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТІ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальні завдання.

— Відтворіть на дошці таблиці «Скорочений і неповний робочий час» та «Колективний і трудовий договори».


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
  12. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | Термінологічно-цифрова розминка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.