Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гепатиту В

Статус медичного працівника, який мав контакт із забрудне­ними на вірусний ге­патит В матеріалами Профілактичні заходи в залежності від ситуації
статус джерела інфекції встановлений НВзАg статус джерела інфекції нега­тивний HBsAg/HBeAg ста­тус джерела інфе­кції позитивний
Невакцинований Вакцинація + НВ- імуноглобулін Вакцинація Вакцинація + НВ- імуноглобулін
Вакцинований, титри антитіл в момент ін­фікування>10 МО/л Спеціальні заходи не потрібні Спеціальні захо­ди не потрібні Спеціальні заходи не потрібні
Вакцинований, титри антитіл в момент ін­фікування<10 МО/л Введення бустерної дози вакцини Введення бусте- рної дози вакци­ни Введення бустерної дози вакцини + НВ-імуноглобулін
Відсутня сероконверсія після введення 3 Доз вакцини Введення НВ- імуноглобуліну + 2 додаткові дози вакцини 2 додаткові дози вакцини Введення НВ- імуноглобуліну +2додаткові дози ва­кцини
Відсутня сероконверсія після введення 5 і Доз вакцини Введення НВ- імуноглобуліну (при наявності) Спеціальні за­ходи не потрібні Введення НВ- імуноглобуліну

 

Заходи неспецифічної профілактики ВІЛ-інфекції та вірусних гепатитів з парентеральним механізмом передачі (В,С, О,О):

-всі інвазивні втручання необхідно виконувати лише стерильним медич­ним інструментом (бажано одноразового використання);

- при проведенні будь-яких інвазивних втручань чи при контакті зі слизо­вими оболонками пацієнта медичний працівник повинен одягнути сте­рильні резинові рукавички;

- з метою попередження потрапляння крові або інших біологічних рідин пацієнта на обличчя та слизові оболонки медичного працівника остан­ньому необхідно користуватися маскою та захисними окулярами або за­хисним екраном; маску та окуляри також необхідно використовувати при обробці інфікованого одягу та інструментарію;

- при застосуванні ріжучого та колючого медичного інструментарію в хо­ді оперативного втручання необхідно одягати дві пари рукавичок з ме­тою попередження інфікування медичного персоналу;

- після операційного втручання рукавички необхідно знімати обережно з метою запобігання потрапляння крові на шкіру та видимі слизові меди­чного персоналу;

- повторне використання рукавичок для проведення хірургічних процедур не допускається;

- медичний інструментарій разового використання підлягає знезаражен­ню і наступній утилізації.

Таким чином, незважаючи на те, що сучасна наука і практика володіє знач­ним арсеналом засобів попередження та боротьби з інфекційними захворюван­нями, профілактика ВЛІ в стоматологічних установах і зараз є актуальною проблемою, для вирішення якої необхідно докласти зусиль фахівцям клінічного профілактичного профілю. Окрім того необхідно організовувати заходи з урахуванням загальних і специфічних особливостей розвитку епідемічного процесу в лікувально-профілактичних закладах.

 




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕСТИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ | ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.