Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності

ментів, схем, що відносяться до комерційної таємниці підприємства
(фірми) та підлягають захисту з боку служби безпеки підприємства
(фірми) від можливих посягань.

З поняттям «комерційної таємниці» тісно пов'язане і поняття
«ноу-хау». Термін «ноу-хау» походить від англійського виразу «зна-
ти як зробити». Під «ноу-хау» розуміють не захищені охоронними
документами та не оприлюднені (повністю або частково) знання
чи досвід технічного, виробничого, управлінського, комерційного,
фінансового або іншого характеру, що можуть бути практично ви-
користані в наукових дослідженнях і розробках, при виготовленні,
реалізації та експлуатації конкурентоспроможної продукції, забез-
печуючи певні переваги їхньому власникові.

До «ноу-хау» належать також не запатентовані з різних причин
винаходи. Об'єктами «ноу-хау» можуть бути різноманітні посібни-
ки (порадники), специфікації, формули, рецепти, знання й досвід
у сфері маркетингу, оформлені упаковки продукції тощо. Важли-
вою ознакою «ноу-хау» є конфіденційний характер тих знань і до-
свіду, на здобування яких підприємство, як правило, витрачає значні
кошти і час.

«Ноу-хау» не є об'єктом виключного права. Оскільки реєстра-
ційної системи закріплення «ноу-хау» не існує, право на той самий
об'єкт може одночасно належати декільком особам, і кожному з та-
ких сумлінних власників забезпечується правовий захист виробни-
чих та комерційних секретів. У деяких випадках у «ноу-хау» може
і не бути конкретного автора (наприклад, коли предмет «ноу-хау»
становлять знання, досвід і навички, роками накопичені персона-
лом підприємств). Тому будь-яка особа визнається правомочним
власником «ноу-хау», якщо вона самостійно розробила чи добро-
совісно придбала його в іншого власника. Але іноді придбання та-
ких об'єктів інтелектуальної власності, як «ноу-хау» здійснюється і
недобросовісним шляхом.

На даному етапі, розвитку суспільства масовим явищем стало
нелегальне користування. інтелектуальною власністю: співробіт-
ники підприємств, котрі одночасно є членами кооперативів, малих
підприємств або спільних підприємств, використовують методики,







Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.