Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Об'єкти та суб'єкти праеа промислової власності

3) вказівки або твердження, використання яких при здійснен-
ні комерційної діяльності може ввести громадськість в ома-
ну відносно характеру, способу виготовлення, властивостей,
придатності до застосування або кількості товарів.
Таким чином, об'єкт захисту від недобросовісної конкуренції
в точному значенні не є об'єктом промислової власності, але при-
рівняний до ньго. Відповідно до чинного законодавства недобро-
совісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать
правилам, торговим чи іншим чесним звичаям у підприємницькій
діяльності [32].

Основними законодавчими актами, що регулюють конкурентну
діяльність в Україні, є закони України «Про захист від недобросовіс-
ної конкуренції» [32], «Про захист економічної конкуренції» [31]та
«Про рекламу» [20].

Недобросовісною конкуренцією вважаються дії, пов'язані з:

1) неправомірним використанням ділової репутації суб'єкта
господарювання (використання чужих позначень, рекламних
матеріалів, упаковки, товарів іншого виробника, копіювання
зовнішнього вигляду виробу, порівняльна реклама);

2) створенням перешкод суб'єктам господарювання в процесі
конкуренції та використанням неправомірних переваг у кон-
куренції (дискредитація суб'єкта; купівля-продаж товарів, ви-
конання робіт, надання послуг із примусовим асортиментом;
схилення до бойкоту суб'єкта господарювання; схилення по-
стачальника до дискримінації покупця; схилення до розірван-
ня договору з конкурентом; підкуп працівника постачальника
або покупця);

3) неправомірним збиранням, розголошенням і використанням
комерційної таємниці, включаючи й спонукання до розголо-
шення комерційної таємниці.

Таємничість в умовах ринкового господарювання захищає ви-
робника від недобросовісної конкуренції, до якої відносяться різ-
ні протиправні дії у виґляді прихованого використання торгової
марки, підробки продукції конкурента, неправдивої реклами, під-




АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.