Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види розрахунків із проживаючими

У готелях використовують два види розрахунків — готівко­вий і безготівковий (переведення грошей на рахунок готелю). У готелях високого класу як безготівковий розрахунок прий­маються кредитні картки. Ними розплачуються індивідуальні туристи. У заявці на бронь вказується номер кредитної картки, назва платіжної системи і термін дії картки. Для розрахунків за допомогою пластикових карток у готелі повинне бути спеціаль­не обладнання: імпринтер або електронний термінал.

Існують також електронні ключі, що одночасно є і платіж­ним засобом у всіх торговельних точках готелю.

Кредитна картка — це пластикова картка або пластина, за­стосовувана клієнтом банку або іншої кредитно-фінансової ус­танови в рамках установленого ліміту для запозичення готівки для покупки товарів і одержання послуг у кредит. На ній зазна­чені ім'я власника, зразок його підпису, привласнений йому номер і термін дії картки. Звичайно інформація про клієнта і номер його рахунку закодована на магнітному носії або у виг­ляді отворів, вибитих у певному порядку на пластині. При роз­рахунку за кредитною карткою касир готелю перевіряє прина­лежність картки, а також наявність на рахунку необхідних коштів. Картки можуть бути дисконтними, тобто надавати суттєві знижки користувачам.

Для оплати за безготівковим розрахунком можуть викори­статися дорожні та іменні чеки.

Дорожні чеки виписуються на певну суму, тому клієнт ви­бирає послуги в готелі. Одержувач чека, тобто готель, повин­ний визначити лише дійсність чека, тому що чекова компанія, що виписала дорожній чек, гарантує оплату по ньому, оскільки він уже оплачений клієнтом. Дорожній чек не може бути пере­даний іншій особі, але його можна обміняти на готівку в будь-якому банку.

Іменні чеки виписує гість на необхідну до оплати суму кож­ного разу, коли це необхідно. Для зарахування платежу за та­ким чеком на рахунок готелю потрібен певний час.

Слід зазначити, що за даними світових досліджень перше місце займає розрахунок за кредитними картами; на другомі місці -розрахунок за чеками; на третьому — розрахунок готівкою.

У західних готелях розрахунок готівкою використовується дуже рідко: у випадку виробничої необхідності і на короткий час. В Україні на першому ж місці - саме розрахунок готівкою і переведення на розрахунковий рахунок готелю. Кредитні кар­тки та чеки приймаються до оплати лише в готелях високого класу. Оплата готівкою рятує готель від неприємностей, якщо чек за якимись причинами не може бути оплачений банком. Система оплати на базі пластикових карток підвищує престиж готелю, наближає його до світових стандартів і тим самим сприяє залученню кредитоспроможних клієнтів.

 


Читайте також:

  1. Аудит використання трудових ресурсів і розрахунків з оплати праці
  2. Аудит розрахунків з бюджетами
  3. Аудит розрахунків з оплати праці й за соціальним страхуванням.
  4. Аудит розрахунків з постачальниками і підрядниками
  5. Аудит розрахунків з постачальниками і підрядниками
  6. Аудит розрахунків за відшкодуванням завданих збитків
  7. Аудит розрахунків за податками і платежами
  8. Аудит розрахунків із підзвітними особами.
  9. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками
  10. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками
  11. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками.
  12. Банк міжнародних розрахунків




Переглядів: 670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості реєстрації туристських груп | Видача ключів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.