Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління кар'єрою персоналу

Об'єктивні потреби інноваційного розвитку викликали до життя нову концепцію підготовки кадрів. В її основі — ста­новлення і розвиток творчої особистості. Витрати на підго­товку кадрів розглядаються не як витрати на робочу силу, а як довгострокові інвестиції, необхідні для процвітання готе­лю. Навчальний процес не обмежується передачею учневі не­обхідної суми професійних знань і навичок, а спрямований на розвиток у них здібностей і бажання освоювати нові сфе­ри знань, опановувати нові спеціальності. Іншою мовою, у процесі навчання значно підсилюється творчий елемент, і той, хто навчається, є не пасивний об'єктом тримання інфор­мації, а активним суб'єктом розвитку своїх здібностей. Важ­ливою складовою нової концепції є завдання самореалізації особистості.

У сфері підготовки інноваційних кадрів нова стратегія по­винна включати такі елементи:

• переорієнтацію кадрової політики готелів із залученням уже готових висококваліфікованих працівників зі сторо­ни для формування ядра персоналу за рахунок підвищен­ня кваліфікації власних працівників;

• співробітництво готелів з університетами, коледжами, учи­лищами у сфері розробки навчальних програм з нових го­тельних технологій, у справі підготовки фахівців нових професій;

• використання системи безперервного навчання і підви­щення кваліфікації кадрів всередині готелю, підхід до на­вчання як до інтегральної частини сучасного процесу на­дання послуг.

Основні напрямки перебудови роботи кадрових служб у сучасних умовах

Підвищення ролі кадрових служб продиктовано колом об'єктивних обставин.

1. Сьогодні істотно змінилися умови, у яких кадрова служ­ба розвивається. Ці зміни пов'язані з переходом стійкого в часі дефіциту трудових ресурсів до їхнього надлишку. Головними резервами стають краще використання кадрів, оптимальний їхній розподіл за робочими місцями, зростання навантаження на кожного члена колективу. Звільнення надлишкової чисель­ності персоналу — найважливіший важіль підвищення ефектив­ності готелю.

2. Зменшення чисельності працівників повинне бути ком­пенсовано більшою інтенсивністю праці, а виходить, і більш високою кваліфікацією працівника. Через це зростає відпові­дальність кадрових служб щодо вибору напрямків кваліфіка­ційного росту працівників, щодо підвищення ефективності форм навчання і стимулювання їхньої праці.

3. Реалізація перебудови кадрової політики в готелі спри­чиняє розширенню функціональних обов'язків працівників кадрових служб, підвищенню їхньої самостійності у вирішенні кадрових проблем.

4. Організація ефективної діяльності працівників передба­чає розміщення кадрів відповідно до виробничих завдань, з ура­хуванням схильностей і кваліфікації працівників; контроль умов праці; організація робочих місць; забезпечення ритмічності роботи всього готелю.

5. Навчання персоналу передбачає організацію усіх видів професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфі­кації персоналу відповідно до індивідуальних потреб і вимог сучасного готельного бізнесу.

6. Вивчення соціальних процесів у колективі, організація оцінки персоналу як інформаційної основи прийняття рішень з кадрових питань.

7. Удосконалення діяльності самої служби управління пер­соналом.

Перебудова діяльності кадрових служб повинна здійсню­ватися за такими напрямками:

• забезпечення комплексного вирішення завдань якісного формування та ефективного використання кадрового по­тенціалу на основі управління всіма компонентами людсь­кого фактора: від трудової підготовки і профорієнтації мо­лоді до турботи про ветеранів праці;

• широке впровадження активних методів пошуку і ціле­спрямованої підготовки потрібних для готелю працівників. Основною формою залучення необхідних фахівців повинні стати договори з навчальними закладами;

• планомірна робота з керівними кадрами, з резервом для висування на керівні посади, що повинна будуватися на та­ких організаційних засадах, як планування ділової кар'єри, підготовка кандидатів на висування за індивідуальними пла­нами, ротаційні пересування керівників, навчання на спеці­альних курсах і стажування на відповідних посадах;

• активізація діяльності кадрових служб щодо стабілізації трудових колективів, підвищення трудової і соціальної ак­тивності працівників на основі удосконалення соціально-культурних і морально-психологічних стимулів;

• забезпечення соціальних гарантій трудящим у сфері зайня­тості, що вимагає від працівників з кадрів дотримання по­рядку працевлаштування і перенавчання працівників, що звільняються, надання їм встановлених пільг і компенсацій;

• перехід від переважно адміністративно-командних методів управління кадрами до демократичних форм оцінки, підбору та їхнього розміщення, широкої гласності в кад­ровій роботі.

 




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції кадрово ї служби | Оцінка і стимулювання праці персоналу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.