Врахування заслуг, подяка за виконану роботу підсилюють стимули до праці.
Мотиваторами служать не лише різні премії, пам'ятні подарунки тощо. Характер винагороди праці залежить від її кількості та якості, а також від задоволення побажань і надій самих працівників. Один з найбільш дієвих мотивів творчої праці - просування по службі. Велике значення має і можливість придбати акції готелю, що створює для працівника враження співвласника.
Кожному великому готелю відповідно до його особливостей, можливостей і традицій необхідні розробка, впровадження і постійне удосконалювання системи стимулів, яка повною мірою забезпечуватиме інтереси і працівників, і готелю в цілому. Ще більш значимими та ефективними можуть виявитися морально-психологічні стимули, арсенал яких досить великий.
Роль керівника в управлінні персоналом
Кожен керівник повинен піклуватися про підвищення компетентності тих, ким він керує. Майже кожна людина має значний потенціал для особистого і професійного зростання, і в міру подорожчання людських ресурсів стає усе більш важливо задіяти цей потенціал. Розвиток людей — це ключовий елемент управлінської ефективності, що дозволяє одержати такі результати:
• зростання зацікавленості і віддачі працівника;
• більш високі результати роботи;
• поява кандидатів на висування;
• збільшення життєвої енергії і створення сприятливого клімату;
• постійне підвищення стандартів;
• створення сприятливого середовища для особистого зростання;
• уміння оцінити індивідуальні потреби;
• уміння консультувати;
• здатність діставати уроки з досвіду роботи.
У якомусь сенсі кожен керівник великого готелю є за сумісництвом і викладачем, що постійно розвиває людей.