Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка і стимулювання праці персоналу

Врахування заслуг, подяка за виконану роботу підсилюють стимули до праці.

Мотиваторами служать не лише різні премії, пам'ятні по­дарунки тощо. Характер винагороди праці залежить від її кількості та якості, а також від задоволення побажань і надій самих працівників. Один з найбільш дієвих мотивів творчої праці - просування по службі. Велике значення має і мож­ливість придбати акції готелю, що створює для працівника вра­ження співвласника.

Кожному великому готелю відповідно до його особливос­тей, можливостей і традицій необхідні розробка, впроваджен­ня і постійне удосконалювання системи стимулів, яка повною мірою забезпечуватиме інтереси і працівників, і готелю в ціло­му. Ще більш значимими та ефективними можуть виявитися морально-психологічні стимули, арсенал яких досить великий.

 

Роль керівника в управлінні персоналом

Кожен керівник повинен піклуватися про підвищення ком­петентності тих, ким він керує. Майже кожна людина має значний потенціал для особистого і професійного зростання, і в міру подорожчання людських ресурсів стає усе більш важли­во задіяти цей потенціал. Розвиток людей — це ключовий еле­мент управлінської ефективності, що дозволяє одержати такі результати:

• зростання зацікавленості і віддачі працівника;

• більш високі результати роботи;

• поява кандидатів на висування;

• збільшення життєвої енергії і створення сприятливого клімату;

• постійне підвищення стандартів;

• створення сприятливого середовища для особистого зро­стання;

• уміння оцінити індивідуальні потреби;

• уміння консультувати;

• здатність діставати уроки з досвіду роботи.

У якомусь сенсі кожен керівник великого готелю є за сумі­сництвом і викладачем, що постійно розвиває людей.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  4. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  5. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  6. Адаптація працівників.
  7. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  8. Адміністративна і дисциплінарна відповідальність медичних працівників
  9. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  10. Акордно-преміальна система оплати праці
  11. Акти з охорони праці в організації.
  12. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління кар'єрою персоналу | Визначення потреби в персоналі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.