МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправи на розвиток уваги та аудитивної пам'яті.Вправи на розвиток імовірного прогнозування. Б. Вправи, що спрямовані на розвиток мовленнєвих механізмів аудіювання. Мета-навчити учнів аудіювати речення в Минулому часі. Вправи, що спрямовані па формування граматичних навичок аудіювання. Вправи на семантизацію речень. Вправи на семантизацію слів Вправи, що спрямовані на формування лексичних навичок аудіювання. Do уou wash yourself with cold water? Вправи на розвиток інтонаційного слуху. Мета-навчити учнів розрізняти інтонацію в питальних і розповідних реченнях в теперішньому часі. Інструкція-прослухайте фрази і визначіть чи однакова в них інтонація. Піднесіть руку, якщо ви вважаєте що інтонація в словах однакова. Прийом: Аудіювання речень з різною інтонацією і визначення вказаної інтонації підняттям руки. Речення для аудіювання: I usually wash my face with warm water.
I like to read fiction. Do you like to read fantastic books?
Does my friend live not far from me? My friend lives far from me.
Мета-перевірити лексичні навички аудіювання слів по темі “Зовнішність” Інструкція:Прослухайте слова з теми “Зовнішність” і підніміть руки, коли твердження і частини тіла, які я називаю, співпадають. Прийом:Аудіювання слів з теми Слова для аудіювання:head, nose, lips, arm, leg, ear
Інструкція: Прослухайте речення і піднесіть руку, коли мої твердження і зміст картинки співпадають. Прийом: Аудіювання речень з теми “Пори року. Погода” It is spring. It is winter. It is January. The weather is warm. The weather is snowy and frosty. There is much snow in the forest.
Інструкція:прослухайте речення і підніміть руку, коли почуєте речення в минулому часі. Прийом: аудіювання речень.
Речення для аудіювання. Every day my friend comes home early. But yesterday he came home very late. His parents were very angry. Mother said to him that she called to school and asked the teacher what happened with her sun. My friend said. Usually I don’t play football with my friends after school, but yesterday we had a football competition and I had to defend our class team.
Послухайте першу фразу і, спираючись на її зміст, завершіть другу. Послухайте коротку характеристику людини і здогадайтесь про її професію. Послухайте заголовки і скажіть, про що йдеться в текстах. Послухайте початок розповіді і визначіть, про що вона. Послухайте вирази та фрази і скажіть (рідною чи іноземною мовою), в яких ситуаціях вони можуть вживатися.
Послухайте слово, словосполучення, фразу і повторіть їх. Послухайте дві фрази, логічно пов'язані між собою, і повторіть їх. Послухайте частини фрази, з'єднайте їх в одну фразу і відтворіть її. Послухайте дві фрази і визначіть, що пропущено у другій. Послухайте оголошення і заповніть пропуски у графічному варіанті того ж оголошення. Послухайте слова, запам'ятайте їх і назвіть ті, що відносяться до даної теми. Послухайте і повторіть за диктором фрази, доповніть їх однаковими за смислом.
3. Вправи на розвиток механізму осмислення (розуміння різних категорій смислової інформації).
Послухайте репліки з діалогу і скажіть, хто його веде (розуміння родової категорії). Послухайте фразу і скажіть, коли відбувалася дія (розуміння часової категорії). Послухайте речення і скажіть, де відбувається подія (розуміння категорії місця). Послухайте репліки з діалогу і скажіть, чому дівчинка хоче додому (розуміння категорії причини).
|
||||||||
|