Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Приклад вправи.

І. Вправи на диференціацію звукової форми слова та його розуміння.

Вправи, що спрямовані па формування фонетичних навичок аудіювання.

А. Вправи, що спрямовані па формування фонетичних, лексичних ma граматичних навичок аудіювання.

Мета вправ І підсистеми - сформувати в учнів слухові, лексичні та граматичнінавички аудіювання.

І підсистема вправ

Система вправ для навчання аудіювання

До системи вправ для навчання аудіювання входятьдві підсистеми:

(A) вправи для формування мовленнєвих навичок аудіювання

(B) вправи для розвитку вмінь аудіювання.

 

 

Допершої підсистеми включаються 3 групи вправ:

 

— вправи для формування фонетичних навичок аудіювання (фонематичного та інтонаційного слуху);

 

— вправи для формування лексичних навичок аудіювання;

 

— вправи для формування граматичних навичок аудіювання.

 

Додругої підсистеми входять 2 групи вправ:

 

— вправи, що готують учнів до аудіювання текстів;

– вправи в аудіюванні текстів

 

 

Формування слухових навичок передбачає розвиток в учнів фонематичного та інтонаційного слуху.

 

До І підсистеми входять некомунікативні та умовно-комунікативні рецептивні вправи.

 

Некомунікативні вправи включають такі види вправ:

на сприйняття, впізнавання або розрізнення звука,

термінального тону,

лексичної одиниці,

граматичної структури;

 

умовно-комунікативні: вправи на аудіювання повідомлень, запитань, розпоряджень тощо на рівні фрази.

До цієї підсистеми вправ відносяться і спеціальні вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвих механізмів аудіювання (імовірного прогнозування, уваги та аудитивної пам'яті, осмислення).

 

В цілому вправи цієї групи спрямовані на подолання ізольованих, штучно виділених труднощів; вони є лише першою сходинкою до формування вмінь аудіювання.

 

Наведемо приклади вправ першої підсистеми.

Такі вправи привчають учнів до точності слухання, що полегшує розуміння словоформ у мовленнєвому потоці і навчає диференціації подібних словоформ, які звучать. Для вправ підбираються пари слів, що відрізня­ються лише одним звуком.

 

Наприклад: учні показують за допомогою сигнальних карток (або іншим способом), чи приголосний звук у наведених словах є глухим/дзвінким, голос­ний — відкритим/закритим, знаходиться під наголосом перший/другий склад.

 

Мета- навчити учнів розрізняти звуки [i:] [i]

Інструкція: прослухайте пари слів і підніміть руку, коли почуєте довгий звук [i:]

Прийом: Аудіювання слів з вказаними звуками і визначення вказаного звука підняттям руки.

Слова для аудіювання: it-eat, lip-leap, heat-hit, mill-meal, weal-will, etc


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Акробатичні вправи.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Базові та прикладні класифікації
  5. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  6. Визначення і приклади
  7. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  8. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  9. Деякі приклади застосування ППП
  10. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  11. Для одиничного і дрібносерійного виробництва норма витрати визначається як укрупнена, наприклад, на 1000 станко-годин роботи даного виду роботи устаткування
  12. Додаток И - Приклад виконання ремонтного креслення деталі




Переглядів: 1339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кількість пред'явлень аудіотексту і тривалість його звучання | Вправи на розвиток уваги та аудитивної пам'яті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.