МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та прикладних досліджень.ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ І.Так. 2. Ні. 3. Не знаю. 2. Закон України "Про освіту" відповідає потребам суспільства в підготовці фахівців з вищою освітою. 1. Так. 2. Ні. 3. Не знаю. 3. До структури вищої освіти входять: 1. Освітні рівні. 2. Освітньо-кваліфікаційні рівні. 3. Правильна відповідь 1, 2. 4. Стандарт ОКХ використовується при: 1.Визначенні первинних посад фахівців, умов їх 2. Розробці засобів діагностики рівня освітньо-професійної 3. Визначенні змісту навчання та корегування освітньо- 5. Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти- це: 1. Характеристика вищої освіти за ознаками здатності особи 2. Здатність особи виконувати фахові завдання певного кваліфікаційного рівня, 3. Вимоги до змісту, обсягу і рівня підготовки фахівця. 6. Кваліфікація- це: 1.Здатність особи виконувати завдання, що потребують великих масивів інформації. 2. Дії, що виконуються при здійсненні певної діяльності 3. Здатність особи виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи. 7. Спеціальність — це категорія, що характеризує: 1.Спрямованість і зміст навчання при підготовці фахівця. 2. Особливість роботи в межах професії. 3. Здатність виконувати будь-яку роботу. 8. Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти особи, яка на основі повної загальної середньої освіти здобула базову вищу освіту, фундаментальні і спеціальні уміння та знання щодоузагальненого об'єкта праці (діяльності), достатні для вико- 1.Бакалавр. 2. Молодший спеціаліст. 3. Спеціаліст. 4. Магістр. 9. Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти особи, яка на основі повної загальної середньої освіти здобула неповну вищу освіту, спеціальні уміннята знання, достатні для здійснення виробничих функцій певного рівня професійної 1. Бакалавр. 2. Молодший спеціаліст. 3. Спеціаліст. 4. Магістр. 10. Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти особи, яка на основі освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра здобула повну вищу освіту, спеціальні уміннята знання, достатні для виконання професійних завдань та обов'язків (робіт)інноваційного характеру певного рівня професійної діяльності, що передбачені для первинних посад у певному виді економічної діяльності — це: 1. Бакалавр. 2. Молодший спеціаліст. 3. Спеціаліст. 4. Магістр. 11. Спеціалізоване вдосконалення освітита професійної 1. Неповна вища освіта. 2. Базова вища освіта. 3. Повна вища освіта. 4. Післядипломна освіта. 12. Для визначення первинних посад випускників вищих 1. Освітньо-кваліфікаційна характеристика. 2. Структурнологічна схема. 3. Відповіді 1та 2. 13. Зміст вищої освіти- це: 1. Вимоги до системи знань, умінь, навичок, світогляду майбутнього фахівця. 2. Структура і обсяг навчальної інформації. 3. Оцінка рівня складності задач діяльності, що вирішується фахівцем. 4. Немає правильної відповіді. 14. Освітньо-кваліфікаційна характеристика є складовою 1. Визначення первинних посад випускників вищих 2. Забезпечення мобільності студентів. 3. Визначення об'єкта, цілей освітньої та професійної 4. Розробки та коригування освітньо-професійної програми 15. Галузеві кваліфікаційні вимоги до соціально-виробничої діяльності випускника вищого навчального закладу за спеціальністю «Фінанси» визначає:І.ОКХ. 2. Навчальний план. 3. ОПП. Читайте також:
|
||||||||
|