Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

І.Так.

2. Ні.

3. Не знаю.

2. Закон України "Про освіту" відповідає потребам суспільства в підготовці фахівців з вищою освітою.

1. Так.

2. Ні.

3. Не знаю.

3. До структури вищої освіти входять:

1. Освітні рівні.

2. Освітньо-кваліфікаційні рівні.

3. Правильна відповідь 1, 2.

4. Стандарт ОКХ використовується при:

1.Визначенні первинних посад фахівців, умов їх
використання, об'єкту, цілей освітньої та професійної підготовки.

2. Розробці засобів діагностики рівня освітньо-професійної
підготовки фахівців.

3. Визначенні змісту навчання та корегування освітньо-
професійної програми підготовки фахівців.

5. Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти- це:

1. Характеристика вищої освіти за ознаками здатності особи
виконувати відповідні фахові завдання.

2. Здатність особи виконувати фахові завдання певного кваліфікаційного рівня,

3. Вимоги до змісту, обсягу і рівня підготовки фахівця.

6. Кваліфікація- це:

1.Здатність особи виконувати завдання, що потребують великих масивів інформації.

2. Дії, що виконуються при здійсненні певної діяльності

3. Здатність особи виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи.

7. Спеціальність — це категорія, що характеризує:

1.Спрямованість і зміст навчання при підготовці фахівця.

2. Особливість роботи в межах професії.

3. Здатність виконувати будь-яку роботу.

8. Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти особи, яка на основі повної загальної середньої освіти здобула базову вищу освіту, фундаментальні і спеціальні уміння та знання щодоузагальненого об'єкта праці іяльності), достатні для вико-­
нання завдань та обов'язк
ів (робіт) певного рівня професійної діяльності, що передбачені для первинних посаду певному виді економічної діяльності - це:

1.Бакалавр.

2. Молодший спеціаліст.

3. Спеціаліст.

4. Магістр.

9. Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти особи, яка на основі повної загальної середньої освіти здобула неповну вищу освіту, спеціальні уміннята знання, достатні для здійснення виробничих функцій певного рівня професійної
д
іяльності, що передбачені для первинних посаду певному виді економічної діяльності — це:

1. Бакалавр.

2. Молодший спеціаліст.

3. Спеціаліст.

4. Магістр.

10. Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти особи, яка на основі освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра здобула повну вищу освіту, спеціальні уміннята знання, достатні для виконання професійних завдань та обов'язків (робіт)інноваційного характеру певного рівня професійної діяльності, що передбачені для первинних посад у певному виді економічної діяльності — це:

1. Бакалавр.

2. Молодший спеціаліст.

3. Спеціаліст.

4. Магістр.

11. Спеціалізоване вдосконалення освітита професійної
п
ідготовки особи шляхом поглиблення, розширенняі
оновлення її професійних знань, уміньі навичок або
отримання
іншої спеціальності на основі здобутого раніше
осв
ітньо-кваліфікаційного рівня та практичного досвіду
характеризує освітній рівень:

1. Неповна вища освіта.

2. Базова вища освіта.

3. Повна вища освіта.

4. Післядипломна освіта.

12. Для визначення первинних посад випускників вищих
навчальних заклад
ів таумов їх використання використову­ється:

1. Освітньо-кваліфікаційна характеристика.

2. Структурнологічна схема.

3. Відповіді 1та 2.

13. Зміст вищої освіти- це:

1. Вимоги до системи знань, умінь, навичок, світогляду майбутнього фахівця.

2. Структура і обсяг навчальної інформації.

3. Оцінка рівня складності задач діяльності, що вирішується фахівцем.

4. Немає правильної відповіді.

14. Освітньо-кваліфікаційна характеристика є складовою
частиною Державного стандарт
у освітиі не використовується
для:

1. Визначення первинних посад випускників вищих
навчальних закладів та умов їх використання.

2. Забезпечення мобільності студентів.

3. Визначення об'єкта, цілей освітньої та професійної
підготовки.

4. Розробки та коригування освітньо-професійної програми
зпідготовки фахівців.

15. Галузеві кваліфікаційні вимоги до соціально-виробничої діяльності випускника вищого навчального закладу за спеціальністю «Фінанси» визначає:І.ОКХ.

2. Навчальний план.

3. ОПП.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  5. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. Абразивність гірських порід і геостатична температура
  8. Абсолютні і відносні статистичні величини
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  11. Автоматизація метрологічної діяльності
  12. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.




Переглядів: 958

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І вибірковості | Організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.