МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗЗапровадження кредитно-модульної системи Ключові поняття ПЛАН НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ 1. Розробка структурно-логічної схеми підготовки фахівців зі спеціальності (за вибором). 2. Складання навчального плану підготовки фахівців зі спеціальності (за вибором). Розробка графіка навчального процесу в умовах КМСОНП.
Тема 3. Організація навчального процесу в університеті 1. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ України: умови; основні терміни, поняття та їх визначення; мета та завдання; основні принципи та підходи. 2. Форми організації навчання. 3. Організаційно-методичне забезпечення.
4. Контроль успішності студента. 5. Методи та технології навчання в КМСОНП. 6. Учасники навчально-виховного процесу Ø Кредитно-модульна система організації навчального процесу
> Методичне забезпечення > Педагогічний контроль успішності студента > Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів > Рейтинг України: умови; основні терміни, поняття та їх визначення; мета та завдання; основні принципи та підходи. Задля долучення до Болонського процесу, впровадження ЕСТS, запровадження наведеної моделі стандартизованого Європейського додатку до диплома у вищих навчальних закладах України, які мають III—IV рівень акредитації, має бути впроваджена кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) та система об'єктивного педагогічного контролю знань. Підставами для запровадження КМСОНП в Україні є: ■> інтеграція до Європейського простору вищої освіти; ■> вступ до Світової організації торгівлі; ■> входження до Болонського процесу; реалізація дистанційної форми вищої освіти. Цілі впровадження КМСОНП у вищій школі України > досягнення відповідності стандартам європейської системи освіти, яка виходить із знань, умінь та навичок, що є надбанням випускника; > потреба українських освітянських кваліфікацій європейським ринком праці; затвердження загальноприйнятої та порівняльної системи освітньо-кваліфікаційних ступенів; > впровадження стандартизованого додатка до диплому, модель якого була розроблена Європейською Комісією, Радою Європи та ІІМЕ8ЄО/СЕРЕ8 і який містить детальну інформацію про результати навчання випускника; > стимулювання викладачів і студентів вищих навчальних закладів до вдосконалення системи об'єктивної оцінки якості знань; > забезпечення „прозорості" системи вищої освіти та слушного академічного та професійного визнання кваліфікацій (дипломів, ступенів, посвідчень тощо). ■ Кредитно-модульпа система організації навчального процесу— це модель організації навчального процесу, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів). ♦ Заліковий кредит– це одиниця виміру навчального навантаження необхідного для засвоєння змістових модулів або блоку змістових модулів. ■ Модуль– задокументована завершена частина освітньо-професійної програми (навчальної дисципліни, практики, державної атестації), що реалізується відповідними формами навчального процесу. ♦ Змістовий модуль– це система навчальних елементів, що поєднані за ознакою відповідності певному навчальному об'єктові. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|