МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТрудомісткостіПорівняльної Функції КМСОНП ♦ Сприяння мобільності студентів і викладачів та спрощення переходів з одного університету до іншого. ■ Акумулююча, що визначає чітке визначення обсягів проведеної студентом роботи з урахуванням усіх видів навчальної та наукової діяльності Метою запровадження КМСОНП є підвищення якості вищої освіти фахівців і забезпечення на цій основі конкурентоспроможності випускників та престижу української освіти у європейському та світовому просторі. Основними завданнями КМСОНП: > адаптація ідей ЕСТ8 до системи вищої освіти України для забезпечення мобільності студентів у процесі навчання та гнучкості підготовки фахівців з урахуванням швидкозмінних вимог, иахаонального та європейського ринків праці; > забезпечення можливості навчання студента за індивідуальним планом, сформованим за вимогами замовника та побажаннями студента, що буде сприяти його саморозвитку, підготовці до життя у вільному демократичному суспільстві; > стимулювання учасників навчального процесу з метою досягнення високої якості вищої освіти; '> унормування порядку надання можливості студенту отримання професійних кваліфікаг\ій відповідно до ринку праці. Принципи КМСОНП кредитів:Кожен студент повинен досягнутивідповідних норм ЕСТS, що забезпечуютьакадемічну мобільність студентів,державне та міжнародне визнаннярезультатів освіти.
Кредитності: Суть полягає у декомпозиції змісту освіти та навчання на відносно самостійні і єдині за навчальним навантаженням студентів частки, які забезпечують набір (акумуляцію) певної кількості кредитів як на рівні індивідуального навчального плану, так і на рівні вивчення дисципліни .
Модульності:Визначає підхід до організації оволодіння студентом змістовими модулями і проявляються через специфічну організацію навчального процесу, основним змістом якої є активна самостійна робота студентів Методичного консультування: Полягає у науковому, інформаційному та методичному забезпеченні діяльностіучасників навчального процесу. Організаційної динамічності: Забезпеченні можливостей зміни змісту навчання з урахуванням динаміки соціального замовлення і потреб ринку праці. Гнучкості та партнерства: Побудова системи освіти таким чином, щоб зміст навчання та професійної підготовки відповідали індивідуальним потребам і можливостям студентів. Пріоритетності змістовоїта організаційної самостійності: Створення умов організації навчання, що оцінюється результатами самостійної роботи студентів. Науковості та прогностичності: Встановлення стійких зв'язків змісту освіти з науковими дослідженнями, які мають стати невід'ємною частиною навчального процесу. Технологічності та інноваційності: Використання сучасних технологій навчання, що сприяє якісній підготовці фахівців та входженню України до єдиного інформаційного та освітнього простору Європи і світу. Динамічності: Забезпечення можливості оцінювання рівня досягнення та ефективності реалізованих у системі цілей освіти та професійної підготовки фахівців у вищій школі. ■ Системний підхід– це сукупність елементів, що пов 'язаиі одіт з одним і спрямовані на розкриття цілісних педагогічних об'єктів, виявлення в них різних типів зв‘язків та зведення в єдину теоретичну картину. ■ Системні знання– це знання, які формуються у свідомості тих, хто навчається за схемою: основні наукові поняття— основні положення теорії— наслідки — застосування. Читайте також:
|
||||||||
|