Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Трудомісткості

Порівняльної

Функції КМСОНП

♦ Сприяння мобільності студентів і викладачів та спрощення переходів з одного університету до іншого.

■ Акумулююча, що визначає чітке визначення обсягів проведеної студентом роботи з урахуванням усіх видів навчальної та наукової діяльності

Метою запровадження КМСОНП є підвищення якості вищої освіти фахівців і забезпечення на цій основі конкуренто­спроможності випускників та престижу української освіти у європейському та світовому просторі.

Основними завданнями КМСОНП:

> адаптація ідей ЕСТ8 до системи вищої освіти України для забезпечення мобільності студентів у процесі навчання та гнучкості підготовки фахівців з урахуванням швидкозмінних вимог, иахаонального та європейського ринків праці;

> забезпечення можливості навчання студента за індивідуальним планом, сформованим за вимогами замовника та побажаннями студента, що буде сприяти його саморозвитку, підготовці до життя у вільному демократичному суспільстві;

> стимулювання учасників навчального процесу з метою досягнення високої якості вищої освіти;

'> унормування порядку надання можливості студенту отримання професійних кваліфікаг\ій відповідно до ринку праці.

Принципи КМСОНП

кредитів:Кожен студент повинен досягнутивідповідних норм ЕСТS, що забезпечуютьакадемічну мобільність студентів,державне та міжнародне визнаннярезультатів освіти.

 

Кредитності: Суть полягає у декомпозиції змісту освіти та навчання на відносно самостійні і єдині за навчальним навантаженням студентів частки, які забезпечують набір (акумуляцію) певної кількості кредитів як на рівні індивідуального навчального плану, так і на рівні вивчення дисципліни .

 

Модульності:Визначає підхід до організації оволодіння студентом змістовими модулями і проявляються через специфічну організацію навчального процесу, основним змістом якої є активна самостійна робота студентів

Методичного консультування: Полягає у науковому, інформаційному

та методичному забезпеченні діяльностіучасників навчального процесу.

Організаційної динамічності: Забезпеченні можливостей зміни змісту

навчання з урахуванням динаміки соціального замовлення і потреб ринку праці.

Гнучкості та партнерства: Побудова системи освіти таким чином, щоб зміст навчання та професійної підготовки відповідали індивідуальним потребам і можливостям студентів.

Пріоритетності змістовоїта організаційної самостійності: Створення умов організації навчання, що оцінюється результатами самостійної роботи студентів.

Науковості та прогностичності: Встановлення стійких зв'язків змісту освіти з науковими дослідженнями, які мають стати невід'ємною частиною навчального процесу.

Технологічності та інноваційності: Використання сучасних технологій навчання, що сприяє якісній підготовці фахівців та входженню України до єдиного інформаційного та освітнього простору Європи і світу.

Динамічності: Забезпечення можливості оцінювання рівня досягнення та ефективності реалізованих у системі цілей освіти та професійної підготовки фахівців у вищій школі.

■ Системний підхід– це сукупність елементів, що пов 'язаиі одіт з одним і спрямовані на розкриття цілісних педагогічних об'єктів, виявлення в них різних типів зв‘язків та зведення в єдину теоретичну картину.

■ Системні знання– це знання, які формуються у свідомості тих, хто навчається за схемою: основні наукові поняття— основні положення теорії— наслідки — застосування.


Читайте також:

  1. Аналіз трудомісткості продукції.
  2. Розробка нормативів часу для укрупненого визначення технологічної трудомісткості
  3. ТМ – зниження трудомісткості у %.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ | Структура лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.