Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.

Як же ж цикли полегшують життя програмістам! Уявіть собі на хвилинку, що вам довелося б писати повторення одних і тих самих фрагментів програм багато разів! У Pascal передба­чено три різновиди операторів циклу. Всі вони різні за своїм за­писом і застосуванням.

Згадаємо вивчений вже цикл з передумовою.

Загальний вигляд оператора циклу:

while<логічний вираз> do <оператор>,

де логічний вираз приймає одне з двох значень trueабо false,<оператор> - простий чи складений оператор. Цикл з передумовою працює за таким принципом: повторення оператора буде виконуватися доти, поки логічний вираз в операторі циклу отримує значення true. Якщо тільки на деякому кроці цик­лу логічний вираз набуде значення false,цикл припинить свою роботу.

Одне важливе зауваження: оскільки виконувані дії знаходяться за всіма службовими словами оператора циклу з передумовою, то не можна забувати про операторні дужки у випадку, коли тіло циклу складається з кількох таких дій.

Оператор дуже простий і зрозумілий. Схема алгоритму оператора повторення з передумовою не викличе у вас ніяких непорозумінь


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. План навчального процесу.
  7. IV. Подання нового матеріалу
  8. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. V. Виклад нового матеріалу
  11. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.




Переглядів: 1327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IІ. Актуалізація опорних знань учнів. | Приклад 1 програми з оператором While

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.