Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






III. Повторення вивченого матеріалу.

II. Перевірка домашнього завдання.

I. Організаційний момент.

VI. Домашнє завдання

Завдання

1. Назвіть основні наступальні операції Червоної армії з визволення Правобережної та Південної України. Укажіть їх результати.

2. Покажіть на карті територію України, яка була визволена на середину 1944 р.

 

V. Узагальнення та систематизація знань

 

Назвіть військово-політичні події середини 1942 — середини 1944 pp., які, на вашу думку, стали доленосними для України. Чому ви так вважаєте?

 

Опрацювати відповідний матеріал підручника.

- Доброго дня ! Сьогодні наш урок незвичайний. Ми спочатку зберемо будівельний матеріал для пароплава, потім його ще й побудуємо. На ньому ми будемо подорожувати по країні знань. Ви відкриєте для себе одну із таємниць мудрості. Для цього потрібно наполегливо працювати і гідно пройти всі етапи уроку.

- Але спочатку ми повинні перевірити вправу які ви виконували вдома ( 109 ).

- Отже, скажіть будь ласка, якої ж помилки припустився Левко ?

- Хто хоче прочитати пораду хлопчикові, яка на вашу думку допомогла б уникнути цієї пригоди. ( Коли учень прочитав д/з вчитель дає йому індивідуальну картку із завданнями )

- Молодці, всі ваші поради є хороші, і за це ви отримуєте ваш перший пазл!

1. Гра «З'єднай частинки цілого» ( Діти складають прислів’я)

· Вовка боятися – в ліс не ходити.

· Життя прожити - не поле перейти

· Хочеш знати – не соромся питати

· Гарно того вчити – хто хоче все знати

· Щоб довго жити, треба працю любити

- Знайдіть дієслова в неозначеній формі.

- Чи можна визначити за цими дієсловами , коли відбулася дія і хто її виконує ? Чому ? ( Не можна, бо неозначена форма дієслова не вказує ні на час, ні на особу )

2.Фронтальне опитування.

Запитання вчителя :

1. - Що називається дієсловом? ( Частина мови, що означає дію предмета і відповідає на питання що робити? Що робив? Що зробив? Що робить? Що зробить? Що буде робити?)

2. Яким членом речення найчастіше є дієслово? ( Присудком)

3. З якою частиною мови найчастіше зв’язане дієслово? ( З іменником)

4. Як називається початкова форма дієслова? (Неозначена форма дієслова)

5. Чому вона отримала таку назву? ( Незмінна форма дієслова. Не вказує ні на час, ні на особу, ні на кількість)

6. На які питання відповідає неозначена форма дієслова? ( Що робити? Що зробити?)

7. Як змінюються дієслова? ( За числами і часами)

8. В яких числах може вживатися дієслово? (В однині – означає дію одного предмета, у множині – означає дію багатьох предметів)

9. Назви часові форми дієслів. (Дієслова змінюються за часами: вони мають форми теперішнього, минулого і майбутнього часу)

10. Як пишеться частка НЕ з дієсловами? ( Окремо)

- Ви правильно виконали це завдання, тому отримуєте наступний пазл !

3. Каліграфічна хвилинка. ( Ребус )

Записуємо число та «Класна робота».Щоб провести каліграфічну хвилинку, спробуйте відгадати ребус ( Вчитель на дошку вивішує ребус на А4 )

- Так правильно це - березень. Яка перша буква слова «березень» ?

- Правильно, отже, запишіть будь ласка сполучення букви “Б” великої та “б” маленької.

- Березень є першим сином весни. Погляньте на дошку і давайте разом прочитаємо прислів’я :

“Проспиш весною – заплачеш зимою”

- Як ви розумієте це прислів’я ? ( Діти пояснюють як вони його розуміють і записують в зошит )


Читайте також:

  1. IV. Вивчення нового матеріалу.
  2. IV. Вивчення нового матеріалу.
  3. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  4. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  5. V. Вивчення нового матеріалу.
  6. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  7. Відміна і повторення виконаних дій.
  8. Властивості піногуми, як конструкційного матеріалу.
  9. Графічні ілюстрації цифрового матеріалу.
  10. Динаміка інтеграції архітипічного матеріалу.
  11. Закріплення вивченого матеріалу




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Запитання | Фізкультхвилинка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.