МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. Повторення вивченого матеріалу.II. Перевірка домашнього завдання. I. Організаційний момент. VI. Домашнє завдання Завдання 1. Назвіть основні наступальні операції Червоної армії з визволення Правобережної та Південної України. Укажіть їх результати. 2. Покажіть на карті територію України, яка була визволена на середину 1944 р.
V. Узагальнення та систематизація знань
Назвіть військово-політичні події середини 1942 — середини 1944 pp., які, на вашу думку, стали доленосними для України. Чому ви так вважаєте?
Опрацювати відповідний матеріал підручника. - Доброго дня ! Сьогодні наш урок незвичайний. Ми спочатку зберемо будівельний матеріал для пароплава, потім його ще й побудуємо. На ньому ми будемо подорожувати по країні знань. Ви відкриєте для себе одну із таємниць мудрості. Для цього потрібно наполегливо працювати і гідно пройти всі етапи уроку. - Але спочатку ми повинні перевірити вправу які ви виконували вдома ( 109 ). - Отже, скажіть будь ласка, якої ж помилки припустився Левко ? - Хто хоче прочитати пораду хлопчикові, яка на вашу думку допомогла б уникнути цієї пригоди. ( Коли учень прочитав д/з вчитель дає йому індивідуальну картку із завданнями ) - Молодці, всі ваші поради є хороші, і за це ви отримуєте ваш перший пазл! 1. Гра «З'єднай частинки цілого» ( Діти складають прислів’я) · Вовка боятися – в ліс не ходити. · Життя прожити - не поле перейти · Хочеш знати – не соромся питати · Гарно того вчити – хто хоче все знати · Щоб довго жити, треба працю любити - Знайдіть дієслова в неозначеній формі. - Чи можна визначити за цими дієсловами , коли відбулася дія і хто її виконує ? Чому ? ( Не можна, бо неозначена форма дієслова не вказує ні на час, ні на особу ) 2.Фронтальне опитування. Запитання вчителя : 1. - Що називається дієсловом? ( Частина мови, що означає дію предмета і відповідає на питання що робити? Що робив? Що зробив? Що робить? Що зробить? Що буде робити?) 2. Яким членом речення найчастіше є дієслово? ( Присудком) 3. З якою частиною мови найчастіше зв’язане дієслово? ( З іменником) 4. Як називається початкова форма дієслова? (Неозначена форма дієслова) 5. Чому вона отримала таку назву? ( Незмінна форма дієслова. Не вказує ні на час, ні на особу, ні на кількість) 6. На які питання відповідає неозначена форма дієслова? ( Що робити? Що зробити?) 7. Як змінюються дієслова? ( За числами і часами) 8. В яких числах може вживатися дієслово? (В однині – означає дію одного предмета, у множині – означає дію багатьох предметів) 9. Назви часові форми дієслів. (Дієслова змінюються за часами: вони мають форми теперішнього, минулого і майбутнього часу) 10. Як пишеться частка НЕ з дієсловами? ( Окремо) - Ви правильно виконали це завдання, тому отримуєте наступний пазл ! 3. Каліграфічна хвилинка. ( Ребус ) Записуємо число та «Класна робота».Щоб провести каліграфічну хвилинку, спробуйте відгадати ребус ( Вчитель на дошку вивішує ребус на А4 ) - Так правильно це - березень. Яка перша буква слова «березень» ? - Правильно, отже, запишіть будь ласка сполучення букви “Б” великої та “б” маленької. - Березень є першим сином весни. Погляньте на дошку і давайте разом прочитаємо прислів’я : “Проспиш весною – заплачеш зимою” - Як ви розумієте це прислів’я ? ( Діти пояснюють як вони його розуміють і записують в зошит ) Читайте також:
|
||||||||
|