Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Вивчення нового матеріалу.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

I. Організація класу.

Хід уроку

1. Перевірка готовності учнів до уроку.

2. Привітання:

- Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі,

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою щиро.

Ми вам раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас,

Та запрошуємо щиро

На урок у третій клас!

 

- Діти, давайте повторимо наш дивіз уроку!

(на дошці висить дивіз. Усі разом читаємо.)

«Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь.

Видумуй, пробуй і твори!

Розум, фантазію всю прояви!»

- Урок сьогодні, діти, незвичайний,

Тому приступим до завдань негайно.

 

- Давайте спробуймо відгадати загадку:

Що біжить без спочинку,

Не стає ні на хвилинку,

Не старіє, не вмирає,

А все нищить, забирає? (Час).

- Молодці! Отже, ми сьогодні поговоримо про такі математичні поняття,

як доба, година, хвилина і секунда. Також будемо вчитися визначати час за годинником.

 

1. Відгадування загадок.

- Можливо хтось із вас знає загадки про час, про годинник?

(учні розказують загадки)

1. Іде років двісті,

Стоїть на місці,

Лічить людський вік,

А не чоловік.

2. Не їсть, не п’є, а ходить і б’є.

3. Не їсть, не п’є, а говорить і співає.

4. Ходить ціле століття, а не людина.

5. Гладить все, чого торкається, а торкнеш – кусається.

6. Оце так будинок – одне вікно: щодня у вікні кіно.

7. Що за штука і день, і ніч стука?

8. Ніг не маю, а ходжу,

Рота не маю, а скажу,

Коли обідати, коли спати,

Коли роботу починати.

2. Ознайомлення учнів одиницями вимірювання часу.

- Сьогодні на уроці

Цікаві, діти, гості.

Чогось цікавого вони з собою принесли

Та зачаровані лиш знайте ви.

Щоб їх роз чаклувати,

Потрібно дещо відгадати.

(На дошці малюнок мишки)

 

- Скільки лапок у 6 мишок? (24)

- Що ж цікавого принесла нам мишка? Ось послухайте.(Вчитель читає лист Мишки)

«Недавно знайшла в Інтернеті, що ранок, день, вечір та ніч становлять добу. А

щоб легше вам це запам’ятати – це проміжок часу від сьогоднішнього

уроку математики до завтрашнього уроку математики. Доба – це день і ніч».

- Час, діти, вимірюється ще в годинах, хвилинах і секундах.

1 доба = 24 години 1 година = 60 хвилин 1 хвилина = 60 секунд

(на дошці таблиця вимірювання часу).

 

- Запам’ятайте, любі друзі, це у голові

І знайте, знадобиться це вам у житті.

3. Ознайомлення учнів з годинником.

(На дошці – малюнок павука)

 

- Давайте роз чаклуємо Павука! І ось завдання:

Скільки лапок у 5 павуків? (40).

- Що ж повідає він нам? (вчитель читає лист).

«Як ви знаєте, час визначають за годинником. Ось вам по одному макету годинника роздасть вчитель ваш. (Вчитель роздає макети годинників). Розглянемо його. Коротка стрілка називається годинною. Скільки годин пройде, якщо вона зробить повний оберт? (12 год.)А якщо вона зробить два повних оберти? (24 год. – доба)

Велика стрілка називається хвилинною. Є ще секундна стрілка. Повний оберт вона робить за 1 хвилину.»

- Бувають годинники різноманітні: зі стрілками, з цифрами, що змінюють. Є

ще годинники квіткові. (Презентація квіткових годинників).

Квітковий годинник — це не вигадка! І він не один.

В природі безліч квіток, і за кожною з них можна визначати досить точний час доби. Як працюють квіткові годинники? Все просто. Кожна квіточка має свій час, коли її пелюстки відкриваються і закриваються. Із дня удень цей процес відбувається в один і той же час.

 

Якщо Ти хочеш прокинутися дуже рано, наприклад, о 4-5-й годині ранку, то цикорій(або, як кажуть в народі, петрові батоги), шипшинаі макскладуть тобі компанію.

 


За ними про початок нового дня сповіщають квіти картопельки і льону — о 6-7-й годині.

 

А от біле латаття — квіточка, яка любить поспати довше. Вона відкриває свої пелюсточки о 7-8-й годині ранку.

 

Ще пізніше прокидається кислиця— о 9-й годині.

 

Закриваються пелюстки теж у різний час доби. Вже після обіду, о 14-15-й годині закриваються квіти цикорію, картоплі та маку. А далі один за одним: льон(16-17 годин), кислиця(17-18 годин), біле латаття (18-19 годин), шипшина(19-20 годин).

Практична робота з годинником.

- Сьогодні до нас ще завітали герої казки. (на дошці – 7 гномів). Щоб перевірити, чи вмієте ви користуватись годинником, вони принесли цікаві завдання.

1. - В руках у мене годинник. Ваше завдання – сказати, котру годину він показує. (вчитель наставляє на годиннику час, а учні кажуть, яка це година)

2. - А тепер покажіть на своєму годиннику: 1 год. 20 хв., 5 годин дня, 20 годин вечора.

- Молодці, добре справились із завданнями. А зараз давайте трішки відпочинемо.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. Повторення вивченого матеріалу.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Подання нового матеріалу
  7. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  8. V. Вивчення нового матеріалу.
  9. V. Виклад нового матеріалу
  10. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  11. V. Пояснення нового матеріалу




Переглядів: 1393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ема 3. Нарахування податків та облік податкових надходжен | Основні теореми теорії ймовірностей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.