Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. План навчального процесу.

ІІ. Бюджет часу (в тижнях).

І. Графік навчального процесу.

ІІІ. План підготовки фахівця за кредитно-модульною системою— розподіл кредитів ЕСТ8 та кількості годин за видами навчальної роботи по семестрах і за навчальний рік в цілому.

Обсяг аудиторної роботи не повинен перевищувати 50 відсотків залікового кредиту, орієнтовні обсяги самостійної таіндивідуальної роботи можуть становити по 25 відсотків(Наказ Міністерства освіти і науки України від ЗО. 12.2005 р. № 774).

Тривалість навчального дня студента (кількість годин аудиторних занятьі самостійної роботи) становить не більше 9 академічних годин, а навчального тижня — не більше 54 годин,у тому числі аудиторне навантаження на студента не повинно перевищувати ЗО годин на тиждень. За умови створення належного навчально-методичного забезпечення самостійної роботи студентів, запровадження новітніхінформаційних технологій навчання тривалість тижневого аудиторного навантаження може зменшуватися(лист Міністерства освіти і науки України від 24.07.2003 р. №1/9-361).

1. Нормативні навчальні дисципліни.

1.1.Нормативні дисципліни циклу гуманітарної підготовки.

1.2. Нормативні дисципліни природничо-наукової та загально­економічної підготовки.

1.3. Нормативні дисципліни професійної підготовки.

2. Вибіркові дисципліни.

2.1. Вибіркові дисципліни циклу гуманітарної підготовки.

2.2.Вибіркові дисципліни природничо-наукової та загально­економічної підготовки.

(c-48)

2.3. Вибіркові дисципліни професійної підготовки.

V. Державна атестація.Вказується вид державної атестації якості підготовки фахівця відповідно до Галузевого стандарту вищої освіти — Освітньо-професійної програми (державний екзамен, дипломний проект або робота).

*■ Робоча навчальна програмаосновний методичній документ, що визначає зміст і технологію навчання з навчальної дисципліни за певною формою навчання і формується на основі відповідної навчальної програми і робочого начального плану.

Структурні складові робочої навчальної програми:

1. Анотація навчальної дисципліни.

2. Розподіл матеріалу навчальної дисципліни на змістові модулі.

3. Структура залікового кредиту курсу.

4. Тематичний план.

5. Теми семінарських, практичних, лабораторних занять.

6. Завдання для самостійної роботи.

7. Індивідуальні навчально-дослідні завдання.

8. Критерії оцінювання різноманітних видів навчальної роботи студента.

9. Шкала оцінювання академічних успіхів студента за ЕСТ8 (100-бальною системою) та національною системою оцінювання знань.

10. Інформаційне та методичне забезпечення.

Структурнологічна схема навчання — це послідовність вивчення навчальних дисциплін за їх циклами протягом терміну підготовки фахівця відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  4. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  5. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  8. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС. ДОКУМЕНТИ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ.
  9. Видоутворення як основне явище еволюційного процесу.
  10. Вимоги безпеки й санітарії до місць проведення навчального процесу й спортивного інвентаря
  11. Г. Особливості диференціації навчального процесуу школах Франції




Переглядів: 1666

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуалізація навчальної діяльності | І вибірковості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.