Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






І вибірковості

C-49

Розподіл змісту освітньо-професійної програми за циклами дисциплін та критеріями нормативності

 

Цикли дисциплін Нормативна кількість навчальних годин / кредитів ЕСТS, % Утому числі
    Нормативні дисциплін н и, годин / кредитів ЕСТ5, % вибіркові дисципліни (варіативна компонента), годин / кредитів ЕСТ5, %
Гуманітарної підготовки 2160/60(25%) 1836/51 (85%) 324/9(15%)
Природничо-наукової та загальноекономічної підготовки 4320/120(50%) 3600/100 (83 %) 720/20(17%)
Професійної підготовки 2160/60(25%) 1296/36(60%) 864/24 (40 %)
Усього 8640/240 (100 %) 6732/187 (78 %) 1908/53 (22%)

Структурно-логічна схема викладання дисциплін навчального плану повинна забезпечити:

> стандарт якості освіти;

> системний підхід до взасмозв'язку викладання дисциплін;

> логіку структури викладання дисциплін;

> прозорість та доступність інформаїїійпого супроводу технології навчання;

> врахування послідовності накопичення знань та інформації при підготовці спеціалістів;

> адаптаційні можливості фаху щодо змін зовнішнього середовища, зокрема, на ринку праці.

Алгоритм розробки структурнологічної схеми вивчення навчальних дисциплін

Вивчення потреб (запити) організацій і підприємств на якість спеціалістів (зовнішнє середовище)

c-50

Розробка освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) за спеціальністю «Фінанси», «Облік і аудит»

Визначення необхідного переліку навчальних дисциплін

_

Встановлення причинно-наслідкових зв 'язків між навчальними

дисциплінами _

побудова матриці досягнення _

Встановлення ієрархічної структури вивчення навчальних дисциплін

_____________ Ф____________________________

Розподіл навчальних дисциплін за семестрами на основі ієрархічної структури

Освітньо-кваліфікаційна характеристика

є складовою частиною Державного стандарту

освіти і використовується для:

> визначення первинних посад випускників вищих навчальних закладів та умов їх використання;

> визначення об'єкта, цілей освітньої та професійної підготовки;

> розробки та коригування освітньо-професійної програми з підготовки фахівців;

'> розробки засобів діагностики рівня освітньо-професійної підготовки фахівця;

~> визначення змісту навчання як бази для опанування спеціальністю, кваліфікацією;

> визначення змісту навчання у системі перепідготовки та
підвищення кваліфікації;

>• атестації випускників вищих навчальних закладів та сертифікації фахівців;

> укладання договорів або контрактів щодо підготовки фахівців;

> професійної орієнтації здобувачів фаху;

> визначення критеріїв професійного відбору;

> прогнозування потреби у фахівцях при плануванні та підготовці;

> обґрунтування переліків спеціалізації;
'> визначення кваліфікації фахівців;

> розподілу та аналізу використання випускників вищих
навчальних закладів.

 

ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

1. Структура вищої о світи в Україні.

2. Освітньо-кваліфікаційні і освітньо-науковий рівні вищої освіти.

3. Документи про вищу освіту.

4. Післядипломна освіта та її форми.

5. Переліки напрямів і спеціальностей вищої освіти.

6. Стандарти вищої освіти.

7. Рівні професійної підготовки та кваліфікації.

8. Освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівця.

9. Структурно-логічна схема навчання.

10. Навчальний план підготовки фахівця: структура.

11. Нормативні дисципліни і вибіркові дисципліни.

12. Зв'язок фундаменталізації та індивідуалізації навчальної діяльності.




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. План навчального процесу. | Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.