МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
І вибірковостіC-49 Розподіл змісту освітньо-професійної програми за циклами дисциплін та критеріями нормативності
Структурно-логічна схема викладання дисциплін навчального плану повинна забезпечити: > стандарт якості освіти; > системний підхід до взасмозв'язку викладання дисциплін; > логіку структури викладання дисциплін; > прозорість та доступність інформаїїійпого супроводу технології навчання; > врахування послідовності накопичення знань та інформації при підготовці спеціалістів; > адаптаційні можливості фаху щодо змін зовнішнього середовища, зокрема, на ринку праці. Алгоритм розробки структурнологічної схеми вивчення навчальних дисциплін Вивчення потреб (запити) організацій і підприємств на якість спеціалістів (зовнішнє середовище) c-50 Розробка освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) за спеціальністю «Фінанси», «Облік і аудит» Визначення необхідного переліку навчальних дисциплін _ Встановлення причинно-наслідкових зв 'язків між навчальними дисциплінами _ побудова матриці досягнення _ Встановлення ієрархічної структури вивчення навчальних дисциплін _____________ Ф____________________________ Розподіл навчальних дисциплін за семестрами на основі ієрархічної структури Освітньо-кваліфікаційна характеристика є складовою частиною Державного стандарту освіти і використовується для: > визначення первинних посад випускників вищих навчальних закладів та умов їх використання; > визначення об'єкта, цілей освітньої та професійної підготовки; > розробки та коригування освітньо-професійної програми з підготовки фахівців; '> розробки засобів діагностики рівня освітньо-професійної підготовки фахівця; ~> визначення змісту навчання як бази для опанування спеціальністю, кваліфікацією; > визначення змісту навчання у системі перепідготовки та >• атестації випускників вищих навчальних закладів та сертифікації фахівців; > укладання договорів або контрактів щодо підготовки фахівців; > професійної орієнтації здобувачів фаху; > визначення критеріїв професійного відбору; > прогнозування потреби у фахівцях при плануванні та підготовці; > обґрунтування переліків спеціалізації; > розподілу та аналізу використання випускників вищих
ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ 1. Структура вищої о світи в Україні. 2. Освітньо-кваліфікаційні і освітньо-науковий рівні вищої освіти. 3. Документи про вищу освіту. 4. Післядипломна освіта та її форми. 5. Переліки напрямів і спеціальностей вищої освіти. 6. Стандарти вищої освіти. 7. Рівні професійної підготовки та кваліфікації. 8. Освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівця. 9. Структурно-логічна схема навчання. 10. Навчальний план підготовки фахівця: структура. 11. Нормативні дисципліни і вибіркові дисципліни. 12. Зв'язок фундаменталізації та індивідуалізації навчальної діяльності.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|