МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 2Україна в Литовсько-польську добу (друга половина ХІV – перша половина ХVІІ ст.) (2 год.) Мета: показати місце та роль України в добу гострого міждержавного та міжконфесійного протистояння ХІV – першої половини ХVІІ ст. Зміст семінарського заняття 1. Литовське проникнення на українські території. Українські землі у складі Великого князівства Литовського. 2. Встановлення та розвиток польської адміністрації в Україні. Утворення Речі Посполитої. Соціальна структура суспільства та господарство в період польсько-шляхетського панування. 3. Витоки козацтва як наукова проблема. Формування козацтва як стану. Реєстрові набори козаків. 4. Запорозька Січ, її військова структура та політична організація.
Скласти словник персоналій та дати їм характеристику: князь Ягайло, король Казимір, король Сигізмунд ІІІ Август, І.Потій, Д.Вишневецький (Байда), К.Косинський, К.Острозький, С.Наливайко, П.Сагайдачний, І.Борецький, М.Жмайло, Т.Федорович (Трясило), І.Сулима, П.Бут (Павлюк), Д.Гуня, Я.Острянин, П.Могила. Пояснити терміни та поняття: унія, експансія, магнати, династія, Січ, козак, реєстр, клейноди, Військова рада, старшина, фортеця Кодак, православ'я, католицизм, уніати, єретик, вертеп, шляхтич, фільварок, закріпачення, анексія, Магдебурзьке право
Рекомендована література: 8-18 С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 3 Національно-визвольна війна (революція) середини – третьої чверті ХVІІ ст. Українська козацька держава в добу Руїни (2 год.) Мета: ознайомленням студентів з перебігом подій Національно-визвольної революції середини ХVІІ ст., акцентуацію уваги на тих проблемах події, які зберігають актуальність, продовжують турбувати науковців та громадськість.
|
||||||||
|