Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст семінарського заняття

1. Причини, передумови, рушійні сили та характер Національно-визвольної війни. Історична постать Б. Хмельницького.

2. Державотворча діяльність Б. Хмельницького. Зборівський мир. Білоцерківський договір.

3. Входження України під протекторат Московського царства. Переяславська угода 1654 р. Березневі статті.

4. Боротьба за владу в Україні після смерті Б. Хмельницького. Поділ України на Право- та Лівобережну.

Українська козацька еліта, її роль у руйнівних процесах.

 

Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику:

Б.Хмельницький, І.Богун, М.Кривоніс, Д.Нечай, І.Сірко, П.Тетеря, С.Богданович-Зарудний, О.Конєцпольський, Д.Чаплинський, Я.Вишневецький, М.Потоцький, М.Калиновський, В.Бутурлін, король Ян Казимір, цар Олексій Михайлович Романов, Кримський хан Іслам-Гірей ІІІ.

 

Пояснити терміни та поняття:

Гетьман, козаччина, Гетьманщина, Генеральна старшина, Генеральна Рада, Військова рада, автономія, Хмельниччина, клейноди, реєстр, литаври, козак, козацькі вожді України, Військо Запорозьке, Січ, чайка, експансія, магнати, династія, "Дике Поле", фортеця Кодак, православ'я, католицизм, шляхтич, фільварок, закріпачення, анексія, Зборівська угода, Білоцерківська, угода, Переяславська угода, Березневі статті, Корсунська битва, битва під Пилявцями, Зборівська битва, облога Збаража, Берестецька битва, Молдавський похід, Батозька битва, Жванецька облога.

 

Рекомендована література:13

С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 4

Гетьман І. Мазепа. Інкорпорація України до складу Російської та Австрійської імперій

(2 год.)

Мета: з’ясувати тенденції еволюції українського суспільства в добу Руїни, показати причини та наслідки діяльності політичної діяльності тогочасної української еліти.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  11. Вимоги до змісту контрольної роботи
  12. Вимоги щодо змісту та оформлення документів




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 2 | Зміст семінарського заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.