Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст семінарського заняття

1. Гетьман І. Мазепа як політик і державний діяч: міфи та реалії.

1. Пилип Орлик – гетьман-емігрант. Конституція 1710 р.

2. Занепад Української козацької державності. Запорізьке козацтво на завершальному етапі своєї історії.

3. Соціально-економічне становище та основні тенденції розвитку українських земель в другій половині ХVІІ – першій половині ХVІІІ ст.

4. Завершення інкорпоративного процесу. Гайдамацький рух, Коліївщина 1768 р.

 

Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику:

І.Мазепа, П.Орлик, І.Скоропадський, цар Петро І, король Карл ХІІ, П.Полуботок, Д.Апостол, К.Розумовський, Катерина І, Петро ІІ, Анна Іоанівна, Е.Бірон, Єлизавета І, Петро ІІ, Катерина ІІ, П.Румянцев, П.Калнишевський, І.Гізель, Г.Кониський, Г.Сковорода, К.Сакович, Л.Баранович, М.Довгалевський, Ф.Прокопович, М.Довгалевський, Г.Кониський, І.Полетика, М.Кружень, П.Погорецький, Н.Максимович, І.Руцький, М.Тереховський, Є.Мухін, Д.Самойлович, Д.Бортнянський, М.Березовський, А.Ведель, І.Величковський, Д.Туптало.

Пояснити терміни та поняття:

Руїна, місто Батурин, Полтавська битва, Андрусівський договір, "Вічний мир", Кючук-Кайнарджийський мир, Малоросійська колегія, Друга Малоросійська колегія, Конотопська битва, Гадяцький договір, "Жалувана грамота дворянсьтву", мануфактура, поділи Польщі, інкорпорація, Конституція, "Чорна Рада", меценат, протекторат, мазепинці, сердюк, Гайдамаччина, Коліївщина.

Рекомендована література: 4,14,18

С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 5

Україна на історичному етапі переходу від традиційного суспільства до модерного (середина ХІХ – початок ХХ ст.)

(2 год.)

Мета: простежити основні тенденції розвитку українських земель в період “пропащого часу”.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  11. Вимоги до змісту контрольної роботи
  12. Вимоги щодо змісту та оформлення документів




Переглядів: 635

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст семінарського заняття | Зміст семінарського заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.