Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст семінарського заняття

  1. Українське суспільство “довгого” ХІХ ст.: між традицією і модерном.
  2. Кріпосницька система на етапі історичної кризи.
  3. Буржуазні реформи 1860–1870-х років на Наддніпрянщині, їхня специфіка та наслідки. Особливості й перебіг промислового перевороту в Україні.
  4. Колоніальна політика Російської і Австро-Угорської імперії на території України.

 

 

Скласти словник персоналій та дати їм характеристику:

Марія Терезія, Йосип ІІ, Олександр ІІ, Олександр ІІ, Микола ІІ, П.Столипін, Г.Распутін, М.Кутузов, Є.Четвертак, Ф.Самусь, українські родини Яхненко, Симиренко, Терещенко, Харитоненко, Дегтярьови, Федоренки, Шведови, Д.Юз,

.

Пояснити терміни та поняття:

феодально-кріпосницькі відносини, промислове виробництво, дворянство, шляхта, губернія, панщина, урочна система, місячина, посесійне господарство, чумацький промисел, мануфактура, фабрично-заводське виробництво, промисловий переворот, розклад панщинно-кріпосницької системи господарювання, вільнонаймана праця, ярмарок, синдикат, картель, пароплав, поділ Польщі, реформи Йосипа ІІ, реформи «освіченого абсолютизму», російсько-турецька війна 1806-1812 рр., Вітчизняна війна 1812 р., Кримська війна 1853-1856 рр., «Маніфест» про скасування кріпацтва, Аграрна реформа 1848 р., Перша хвиля еміграції західноукраїнських селян, Російсько-японська війна, демократична революція 1905-1907 рр., "Маніфест 17 жовтня",

Рекомендована література: 3

Змістовий модуль 2

Україна в період формування модерного суспільства

 

С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 6

Український національно-визвольний рух (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

(2 год.)

Мета: з’ясувати визначальні тенденції розвитку українських земель під гнітом двох імперій, акцентуючи увагу на процесі інституціоналізації українського національно-визвольного руху.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  11. Вимоги до змісту контрольної роботи
  12. Вимоги щодо змісту та оформлення документів




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст семінарського заняття | Зміст семінарського заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.073 сек.