Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст семінарського заняття

1. Український національно-визвольний рух: загальна характеристика та регіональні особливості.

2. Створення і діяльність українських політичних партій. “Незалежницько-соборницька” та “автономістська” течії української політичної думки.

3. Україна в роки Першої світової війни.

Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику:

М. Костомаров.М.Драгоманов, Б.Познанський, Т.Рильський, М.Зибер, С.Подолинський, М.Шашкевич, І.Вагилевич, М.Павлик, Я.Головацький, П.Куліш, М.Гулак, В.Білозерський, В.Антонович, Т.Шевченко, П.Пестель, М.Муравйов, Д.Юз, Олександр ІІ, Микола І, Йосип ІІ, О.Уваров.

Пояснити терміни та поняття:

панславізм, українофіли, громада, земства, народництво, Кобзар, декабристи, "Південне товариство", реформи, русофіли (москвофіли), народовці, радикали, хлопомани, "Російська Рада", "Слово", Валуєвський циркуляр, Емський указ, "Просвіта", РСДРП, УСДРП, РУП, УПСР, Рада робітничих депутатів, "Руська трійця", "Русалка Дністрова".

 

Рекомендована література: 5

С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 7

Українська революція 1917–1921 рр.

(2 год.)

Мета: з’ясувати хід національно-визвольних змагань 1917–1921 рр., визначити місце і роль УЦР у державотворчих процесах, внесок гетьманату П. Скоропадського й Директорії у формування української держави; звернути увагу на багатоманітність оціночних суджень щодо цих подій в історичні літературі.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  11. Вимоги до змісту контрольної роботи
  12. Вимоги щодо змісту та оформлення документів




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст семінарського заняття | Зміст семінарського заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.