Зміст семінарського заняття
1. Український національно-визвольний рух: загальна характеристика та регіональні особливості.
2. Створення і діяльність українських політичних партій. “Незалежницько-соборницька” та “автономістська” течії української політичної думки.
3. Україна в роки Першої світової війни.
Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику:
М. Костомаров.М.Драгоманов, Б.Познанський, Т.Рильський, М.Зибер, С.Подолинський, М.Шашкевич, І.Вагилевич, М.Павлик, Я.Головацький, П.Куліш, М.Гулак, В.Білозерський, В.Антонович, Т.Шевченко, П.Пестель, М.Муравйов, Д.Юз, Олександр ІІ, Микола І, Йосип ІІ, О.Уваров.
Пояснити терміни та поняття:
панславізм, українофіли, громада, земства, народництво, Кобзар, декабристи, "Південне товариство", реформи, русофіли (москвофіли), народовці, радикали, хлопомани, "Російська Рада", "Слово", Валуєвський циркуляр, Емський указ, "Просвіта", РСДРП, УСДРП, РУП, УПСР, Рада робітничих депутатів, "Руська трійця", "Русалка Дністрова".
Рекомендована література: 5
С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 7
Українська революція 1917–1921 рр.
(2 год.)
Мета: з’ясувати хід національно-визвольних змагань 1917–1921 рр., визначити місце і роль УЦР у державотворчих процесах, внесок гетьманату П. Скоропадського й Директорії у формування української держави; звернути увагу на багатоманітність оціночних суджень щодо цих подій в історичні літературі.
Читайте також:
II. Основна частина ЗАНЯТТЯ IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ. VІ. План та організаційна структура заняття В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної. Вид заняття: лекція Вид заняття: лекція Вид заняття: лекція Вид заняття: лекція Вид заняття: лекція Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту Вимоги до змісту контрольної роботи Вимоги щодо змісту та оформлення документів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: