Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст семінарського заняття

  1. Державотворча діяльність Української Центральної Ради.
  2. Українська держава гетьманської доби.
  3. Директорія і відновлення Української народної республіки. Боротьба українських військ у “трикутнику смерті”. Анархія.
  4. Прорахунки і здобутки уряду ЗУНР.

 

Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику:

М.Міхновський, М.Меленевський-Баск, Д.Донцов, В.Дорошенко, А.Жук, О.Скоропис-Йолтуховський, А.Вязлов, А.Ніковський, М.Порш, Є.Чикаленко, Б.Грінченко, Х.Барановський, Б.Мартос, В.Садовський, І.Стешенко, С.Єфремов, Ф.Матушевський, М.Терещенко, І.Церетелі, О.Керенський, С.Сазонов, М.Грушевський, В.Винниченко, С.Петлюра, П.Скоропадський, Є.Петрушевич, К.Левицький, Н.Махно, А.Денікін, М.Муравйов, В.Антонов-Освієнко, В.Ленін, Й.Сталін.

Пояснити терміни та поняття:

І-IV Універсали, Директорія, монархія, демократична республіка, революція, Генеральний секретаріат, Народний секретаріат, громадянська війна, махновці, "воєнний комунізм", "червоний терор", УНР, ЗУНР, УСРР, УГА, Гетьманат, Раднарком, Донецько-Криворізька радянська республіка, бій під Крутами, Брест-Литовський договір, Ризький мирний договір, Антанта, інтервенція.

Рекомендована література: 1,5

С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 8

Українські землі в 1920–1930-і роки. Тоталітарний режим в УСРР(УРСР)

(2 год.)

Мета: встановити прикметні риси (ознаки) радянського режиму, дослідивши його суть і основні методи реалізації.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  11. Вимоги до змісту контрольної роботи
  12. Вимоги щодо змісту та оформлення документів




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст семінарського заняття | Зміст семінарського заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.