Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самомаркетинг

З пошуком джерел вакансій невід’ємно пов’язане таке поняття, як самомаркетинг. Самомаркетинг – це компонент «ринкової компетентності» спеціаліста, вміння аналізувати й прогнозувати ситуацію на ринку праці, кон’юнктуру попиту й пропозиції і в результаті цього – перетворювати свою «робочу силу» у вигідний й ходовий товар.

Для студента дуже важливо знання основних правил самомаркетингу: вміння збирати й аналізувати інформацію; вміння прогнозувати ситуацію на ринку праці; вміння спілкуватися з людьми; вміння запропонувати свої послуги; вміння правильно використовувати свій час; вміння працювати в колективі.

Самомаркетинг містить такі компоненти: вивчення ситуації на ринку праці з використанням усіх засобів масової інформації; контакти з колегами з інших організацій; участь у галузевих заходах; консультація у службі зайнятості; розміщення професійних резюме в кадрових агентствах.

Випускнику треба пам’ятати, що професіонал відрізняється від спеціаліста тим, що він здатний вирішувати не тільки вузькі (за своєю спеціальністю) професійні завдання, але й важкі комплексні проблеми. І тому, займаючись пошуком роботи, Ви маєте змогу розкрити усі свої якості й риси характеру, щоб потім, при нагоді використати цей досвід і виявити себе професіоналом.




Переглядів: 1037

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пошук джерел вакансій | Написання резюме

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.