Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пошук джерел вакансій

Особливої уваги потребує набуття студентами навичок з пошуку джерел вакансій. Пошук роботи – це активна, розумова, інформаційно-пошукова й комунікативна діяльність з підбору найбільш підходящого варіанту роботи. Вдалий пошук роботи закінчується процедурою працевлаштування.

Алгоритм організації пошуку роботи складається із наступних кроків:

- постановка цілей;

- підготовка інформації про себе й доведення її до роботодавця;

- проходження співбесіди;

- проходження випробного терміну й зачислення до постійного штату організації.

Студенти мають знати, що спеціалісти ринку праці визначають два способи пошуку роботи – активний і пасивний.

Активний – це пошук реклами про можливі вакантні посади та пропозиція власних послуг. Така стратегія потребує багато особистого часу й багато зусиль. Проте й результати ви отримаєте набагато швидше. Головне при дотримуванні цієї лінії поведінки – зібрати якомога більше інформації про наявні у даний момент вакансії.

Пасивний – при цьому головне не зібрання, а поширення інформації. Головне завдання – якомога ширше поширити свої дані, з тим щоб потенційний роботодавець сам вас помітив й запропонував пройти співбесіду. Ця лінія поведінки значно затягує процедуру працевлаштування у часі й менш ефективна, аніж активна діяльність.

Одним з найважливіших моментів в планах пошуку роботи є знання джерел вакансій та заходи по відпрацюванню цих джерел. Якщо у Вас буде достатньо джерел для пошуків роботи, то це забезпечить активну діяльність на ринку праці.

Джерелом вакансій може бути будь-яка особа чи організація, яка може запропонувати Вам роботу. Це визначення передбачає, що джерело вакансій – це не тільки вакансії, що рекламуються, але й багато інших.

4.1. Джерела вакансій:

Студенти випускних курсів мають знати усі джерела за якими здійснюється пошук вільних вакансій. Зокрема це наступні.

§ Центри працевлаштування студентів у вищих навчальних закладах – вони створені з метою надання допомоги студентам і випускникам ВНЗ у плануванні професійної кар’єри і сприяння в їх працевлаштуванні;

§ Вакансії, які рекламуються в газетах: місцевих, щоденних, щотижневих, державних та інших, при цьому особливу увагу приділяйте публікаціям про нові підприємства, які відкриваються, про підприємства, які нещодавно підписали нові контракти і мають потребу в персоналі та про підприємства, які можуть розширюватись;

§ Вакансії, що оголошуються на радіо і телебаченні;

§ Державні центри зайнятості – можна отримати інформацію про стан та тенденції ринку праці, ознайомитися з професіями, які користуються попитом на ринку праці, із законодавчою базою з питань зайнятості, з інформацією про вакансії, яка оновлюється щоденно;

§ Кадрові і рекрутингові агентства – головною відмінністю між цими закладами є те, що кадрові агентства беруть оплату зі здобувачів роботи, а рекрутингові – із фірми-замовника, існують також кадрово-рекрутингові агентства;

§ Інтернет: багато в чому цей спосіб аналогічний роботі з періодичними виданнями, тільки обсяг доступної вам інформації набагато більший. До того ж існують різні способи її пошуку, що заощаджує час і полегшує процес, а інформація оновлюється ще швидше, ніж у газетах, що дає можливість скласти враження про кон’юнктуру ринку;

§ Дні кар’єри, ярмарки вакансій – такий спосіб ефективний, насамперед для молоді, що навчається. Так, ви можете залишити резюме одразу в декількох компаніях, крім того компанія розуміє що ви випускник чи студент, тому відсутність досвіду роботи не є вашим недоліком. Однак, у таких заходах бере участь досить обмежена кількість компаній;

§ Особисті контакти: друзі, родичі, колишні колеги по роботі та навчанню. Вони можуть знати про певні відкриті робочі місця, повідомити вас, у разі, якщо матимуть інформацію про вільні вакансії; знати людину, яка залишає роботу; знати певні підприємства чи організації, до яких буде слушним звернутись; мати інформацію про підприємства, які переїзджають в місцевість де ви проживаєте, чи підприємства, які розширюють свою діяльність;

§ Довідники місцевих компаній.

Звісно ж, цей перелік не є вичерпним, і тому, шукаючи роботу треба використовувати усі відомі Вам джерела для знаходження оптимального варіанту. Слід звернути увагу на те, що чим ширші Ваші особисті контакти, тим вища вірогідність того, що Вам пощастить дізнатись про вакансію, яка тільки відкриється. Слід також зауважити, якщо Ви займаєтесь пошуками роботи, то повинні читати всі рекламні повідомлення, а не тільки назву вакантної посади. Навіть якщо здається, що посада для Вас не підходить, дуже ймовірно, що це конкретне підприємство набирає також людей з іншими навичками та досвідом, наприклад, такими, який маєте Ви. Тому було б слушним зв’язатися з підприємством та перевірити, чи мають вони вакантні місця для людей Вашої професії.


Читайте також:

  1. MOV приймач, джерело
  2. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  3. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  4. Абсолютизація формально-технічних пошуків у мистецтві ХХ ст.
  5. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  6. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  7. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  8. Аналіз майна і джерел його утворення.
  9. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  10. Аналіз складу майна та джерел його утворення.
  11. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  12. Аналіз структури майна та динаміки джерел його формування




Переглядів: 2249

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державна служба зайнятості | Самомаркетинг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.