МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РозспівуванняУчитель. Композиторка Ольга Янушкевич разом із поетесою Марією Ясаковою створили багато гарних і різноманітних пісень для дітей і дорослих. «Веселкова» — одна з них. т Поміркуймо, про що ця пісня і які засоби музичної виразності найкраще розкривають її поетичний зміст. Слухання та розучування пісні О. Янушкевич «Веселкова» ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА . Підбиття підсумків уроку Учитель. «Мета будь-якої музики — очищення людської душі»,— говорив Й. С. Бах. А якось в анкеті у відповідь на запитання «Чи подобається тобі духовна музика?» одна учениця написала: «Коли я слухаю таку музику, я відчуваю, що у мене виростають крила і я лечу над землею. Цієї миті я люблю весь світ!». Ось у чому полягає велика перетворювальна сила музики! Експрес-тестування 1. Д. Бортнянський — майстер написання: а) хорових концертів; б) симфоній; в) опер; г) ба летів. 2. Хоровий концерт — це: а) тип музики, в якому всі голоси рівноправні і мають самостійні мелодії; б) багаточастинний твір для хору та солістів, написаний на духовний текст для виконання під час католицького богослужіння; в) старовинний жанр духовної музики, вокальний або вокально-інструментальний твір. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Написати твір на тему «Яка музика з уроків музичного мистецтва запам'яталася мені більше за все?». Учні виходять із класу під музичний супровід (О. Янушкевич «Веселкова»). УРОК № 10 ХОРОВА ДУХОВНА МУЗИКА (РЕКВІЄМ) Мета уроку : Навчальна:розкрити значення творчості В. А. Моцарта у світовому музичному мистецтві; на прикладі творчості композитора показати можливості музики в утіленні різноманітних станів душі людини; дати учням визначення понять реквієм, Dies irae; Розвивальна:розвивати вміння вдумливо сприймати та інтерпретувати контрастні за змістом і звучанням твори, навички емоційно-виразного виконання музики; Виховна:прищеплювати учням естетичний смак. Музичний матеріал:«Dies ігае» з «Реквієму» В. А. Моцарта, «Веселкова» О. Янушкевич. Літературний матеріал:фрагмент «маленької трагедії» О. Пушкіна «Мо- царт і Сальєрі». Наочні посібники:нотна хрестоматія; портрети В. А. Моцарта, О. Янушкевич. Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Dies ігае» з «Реквієму» В. А. Моцарта). ВСТУПНА ЧАСТИНА . Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
|
||||||||
|