МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УРОК № 18 ЕЛЕГІЯМета уроку: Навчальна: на конкретних прикладах показати учням можливості музичного мистецтва виражати різноманітні настрої та почуття людини; поглибити знання учнів про українські народні пісні; Розвивальна: розвивати вміння учнів логічно мислити, інтерпретувати та виразно виконувати музичні твори; Розвивальна: розвивати в учнів зацікавленість українською народною піснею, глибоке відчуття настроїв і почуттів людини, втілених у музичних творах; Виховувати почуття єдності з музичним образом пісні. Музичний матеріал: «Елегія» для скрипки і фортепіано М. Лисенка, «Елегія» В. Сильвестрова, «Мрії збуваються» Л. Бражникової. Літературний матеріал: «Осіння елегія» А. Гарасевича. Наочні посібники: нотна хрестоматія, портрети М. Лисенка, В. Сильвестрова. Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Елегія» для скрипки і фортепіано М. Лисенка). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Як виникає музика? Що надихає композитора на творчість? Іноді поштовхом для написання твору може бути зустріч із людиною, чиїм талантом ти захоплюєшся. Це можуть бути враження від спостерігання картин природи, життєвих явищ, бажання висловити свої почуття, передати настрій — грайливий, світлий, радісний, а іноді — сумний, скорботний, ліричний — у такому випадку кажуть «елегійний настрій». Що таке елегія — ми дізнаємося з вами сьогодні на уроці. Актуалізація опорних знань Бліцопитування · Пригадайте: що таке камерна музика? · Які твори, що ви їх слухали на уроках музичного мистецтва, належать до камерної музики?
ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя — У перекладі з грецької елегія — це жаліслива пісня. Як літературний жанр елегія — це ліричний вірш споглядального змісту, сповнений меланхолійних роздумів, розчарування. Читайте також:
|
||||||||
|