МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УРОК № 20 РАПСОДІЯМета уроку : Навчальна: познайомити учнів із творчістю Ф. Ліста на прикладі одно-го з найвідоміших його творів — «Угорської рапсодії» № 2, що втілює образи народного життя угорців та ромів; закріпити розуміння учнями понять музичний образ, рапсодія; Розвивальна: формувати вміння учнів логічно та аргументовано ви-словлювати свої думки щодо образного змісту прослуханої та виконаної музики; Виховна: прищеплювати учням зацікавленість шедеврами світової класичної музики, зокрема творчістю Ф. Ліста. Музичний матеріал: «Угорська рапсодія» № 2 Ф. Ліста, Рапсодія № 2 для фортепіано М. Лисенка, «Колиска майбуття» В. Дроботенко. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети Ф. Ліста, М. Лисенка; фото- зображення Угорського державного оперного театру; іграшковий або дитячий музичний інструмент для ділової гри «Ланцюжок». Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок.
ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Угорська рапсодія» № 2 Ф. Ліста). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Будь-який твір народної музики — то є образ життя народу. Саме як його віддзеркалення виникають народна музика, народна пісня. Образи народного життя, утілені композиторами у професійній музиці, стають ще яскравішими. Саме з такою музикою ми продовжимо знайомитися сьогодні на уроці. Актуалізація опорних знань Ділова гра «Ланцюжок» Методичний коментар. Тема ділової гри — «Жанри камерно- інструментальної музики». Учням пропонується повторити основні терміни й поняття, які було засвоєно на попередніх уроках і буде застосовано на поточному. У пригоді вчителеві стануть іграшковий або дитячий музичний інструмент. Ведучий (учитель) називає певне поняття і передає іграшку першому учаснику, той відповідає і передає другому учаснику, ставлячи нове запитання. Другий учасник, у свою чергу, ставить запитання наступному учасникові гри, і в такий спосіб гра триває. Доцільно обрати «рятівників» з-поміж учнів із високим рівнем навчальних досягнень, до яких у разі необхідності можна звернутися по допомогу, передаючи їм іграшку зі словами «Допоможіть, будь ласка». Ключові поняття: романтизм, ліричний образ, камерна музика, елегія, ноктюрн, прелюдія. ОСНОВНА ЧАСТИНА
|
||||||||
|