МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 8. Юридична відповідальність публічних службовцівПоняття і види юридичної відповідальності на публічній службі. Дисциплінарне провадження: поняття, принципи, суб'єкти, стадії. Адміністративна відповідальність: поняття, завдання.. Цивільно-правова відповідальність: умови настання та види. Кримінальна відповідальність. Види злочинів проти інтересів публічної служби.
Юридична відповідальність державних службовців - це правові наслідки примусового характеру, які виникають через порушення норм права у зв'язку з виконанням або неналежним виконанням службових обов'язків. Державні службовці можуть нести дисциплінарну, матеріальну, адміністративну або кримінальну відповідальність. Та чи інша відповідальність залежить від характеру протиправних дій та ступеня їх громадської безпеки. Разом з тим, Закон України "Про державну службу" у ст. 38 передбачає, що особи, винні в порушенні законодавства про державну службу, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із чинним законодавством. Тобто робиться загальне посилання до відповідних галузей права, нормами яких (матеріальними та процесуальними) можуть бути передбачені певні правові наслідки за порушенням вимог законодавства про державну службу. Крім дисциплінарних стягнень, передбачених чинним законодавством про працю України, до державних службовців можуть вживатися такі заходи дисциплінарного впливу, як: попередження про неповну службову відповідність; затримка до одного року в присвоєнні чергового рангу або призначення на вищу посаду. Підставою для притягнення до дисциплінарної відповідальності є вчинення державним службовцем провини, тобто порушення (невиконання службових) обов'язків, правил внутрішнього трудового розпорядку, наказів адміністрації, вимог законодавчих актів, якщо за ці дії не передбачена кримінальна відповідальність. Особливості підстав адміністративної відповідальності державних службовців у тому, що вони несуть її за порушення встановлених загальнообов'язкових правил своїми власними діями, у тому числі неправомірними вказівками, виконуючи які, підпорядковані їм працівники, порушують встановлені правила. Нарешті, державні службовці можуть нести адміністративну відповідальністьі за невжиття заходів щодо забезпечення виконання іншими особами, якщо забезпечення їх дотримання входить до кола службових повноважень цих державних службовців. Кримінальну відповідальність державні службовці несуть за вчинення службових злочинів, передбачених ст. 165-172 Кримінального кодексу України. Матеріальна відповідальність за шкоду, заподіяну державним службовцем у галузі розпорядчо-виконавчої діяльності, полягає в обов'язковому відшкодуванні збитків державними органами від імені й за дорученням яких службовець вчиняє службові дії. Відповідальність за шкоду, завдану державним службовцем (посадовою особою), державний орган несе в тому разі, коли такі дії мають службовий характер. У разі, коли шкода заподіяна службовою особою навіть і в робочий час, але не у зв'язку з виконанням службових обов'язків, то вона відшкодовується не органом, а безпосередньо винною особою. Стратегією реформування системи державної служби в Україні визначено необхідність створення чіткого і прозорого механізму відповідальності державних службовців. Державний службовець у встановленому порядку має нести відповідальність за допущення ним порушення законодавства, невиконання чи неналежне виконання своїх службових обов'язків. Особливості державної служби вимагають спеціальних заходів щодо встановлення сумлінного ставлення державного службовця до своїх обов'язків. Одним із таких заходів є службове розслідування, порядок проведення якого введено в дію постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 1995 року № 160. Удосконалений порядок проведення службового розслідування стосовно державних службовців затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року № 950. Читайте також:
|
||||||||
|