Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Взаємодія суб'єктів наукової діяльності

При виконанні наукових досліджень науковий працівник повинен тісно співпрацювати з іншими науковцями та науковими установами і підрозділами. Така співпраця є запорукою досягнення якісного нау­кового результату.

Вона може бути формалізована на основі договорів про співпрацю, обміну науково-технічною інформацією, спільною працею в рамках певної наукової проблематики та наукових колективів тощо. Досить поширеними є такі правові форми як договори про співдружність на­укових установ та їх структурних підрозділів, у рамках яких наукові колективи проводять спільні засідання кафедр, обговорення наукових праць, круглі столи тощо.

Дієвою формою є обмін науковою інформацією. Зважаючи на її зрос­тання в арифметичній прогресії, самому ученому інколи досить склад­но прослідкувати всі наукові розробки за його проблематикою. У зв'язку з цим виправдовує себе співпраця з бібліотеками, які сповіщають на­уковців про всі новинки, які є в її розпорядженні чи з'явились остан­нім часом. Зараз відповідні інформаційні послуга надаються в мережі Інтернет. Особливо це стосується постійних та Інтернетівських наукових конференцій. Таку конференцію стосовно певного наукового напрям­ку можна започаткувати у межах наукової установи, і особи, які взяли участь у них, матимуть змогу фахово обмінюватися інформацією.

Досить виправданими є так звані «мозкові атаки», коли на обгово­рення виноситься певна наукова чи практична проблема, яка зусилля­ми науковців вирішується на загальному та спеціальних рівнях. її результативність залежить від фахової кваліфікації учасників та їх підготовленості до теми диспуту. Тому наперед слід визначити пробле­матику та тему обговорення.

ЛЕКЦІЯ 3.

ТЕМА : Науково-правове дослідження

Навчальна мета: розкрити особливості науки як особливої сфери людської діяльності.

Час:70 хв.

Метод:Лекція

Місце:Навчальна аудиторія

Навчальні питання:

1. 20 хв.

2. 20 хв.

3. 20 хв.

4. Заключна частина – 10 хв. (підсумок лекції, відповіді на запитання).

Матеріально-технічне забезпечення:навчальні підручники і посібники, збірники документів і матеріалів.

Джерела і література: Л-1, Л-7, Л-13, Л-16, Л-19, Л-22,Л-25.

План

1. Підготовка та атестація наукових і науково-педагогічних кадрів

2. Докторантура. Аспірантура

3. Здобувачі наукового ступеня, які працюють над дисертаціями поза докторантурою або аспірантурою




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Здобувач як суб'єкт наукової діяльності | Підготовка та атестація наукових і науково-педагогічних кадрів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.